Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,471 - 1,480 (kaikkiaan 21,543)
  • jees h-valta

Kummankahan maine siinä menisi. Änkyrän maineen saa mökkiläinenkin helposti paikallisilla.

jees h-valta

Artokin oppii uusia tuulia metsän käsittelyyn. Taitaa tulla hiukan enemmänkin vastaavia jättöpuita taimikon hoitoon. Pihlajat ja muut ennen totaaliraivatut jätetään nykysuosituksella sopiville paikoille. Kaikki puulajit pitäisi esiintyä myös raivauksen jälkeen mitä ennen raivuuta ollut alalla.

jees h-valta

Jos yksi kymmenestä olisi hiukan myrkyn lotraamista vastaan alkaa yksi onneton taas saman paskan melkein alusta.

jees h-valta

Ihan yksin meilläkin kaupassa pääosin käydään. Minä vain hiukan haen kerran viikossa K-kaupasta päivän ruokapaussille evästä. S-kauppa ei ole minun juttu. Onhan meillä tosiaan bonustilille kertynyt jo parinkin kuukauden ruuan maksuvalmius. Mutta siellä näyttää keräilyvimma iskeneen.

jees h-valta

Oksapuu ja pihkatappi aivan oikeassa haavan hinnan suhteen. E-puuna tosin maksettaisiin ainakin saman verran mutta annan nyt ainakin ekan erän mennä M-G:lle. Lisäähän noita satseja on jo vierestä tulossa. Olisi ostaja ottanut jo kaikkikin siltä metsätilalta mutta halusin jakaa hiukan eri vuosille. Aivan kuten istuttanutkin olen. Sieltä on tosiaan vielä sitten hinnantarkistuksellekkin luvassa etua kuusikuidun hinnan noususta. Voidaan päästä aivan kelpo summiin.

jees h-valta

Aikamoinen kulutusjunttura tuntuu Toloppa olevan. Meillä päästiin juuri ja juuri neljänkympin pintaan kahden hengen taloudessa. Ja siitä noin puolet polttonesteistä ja toinen puoli ruuasta.

jees h-valta

Tolopalla höyryää vanhatkin fosfaatit. Taneli oikeassa, raivausta tarpeen mukaan.

jees h-valta

Jos suihku on heikko ei se ruiskusta johdu vaan iästä. Ja järjettömästä ittensä myrkyillä kyllästämisestä.

jees h-valta

Visa oikeassa, jopa alle kolmekymppiseen. Minulla ainakin. Ja varmasti Visallakin.

jees h-valta

Ei huimaa. Jos ei tämän ainutkertaisen elämän aikana tällaista haapariskiä uskalla ottaa niin kovin tasapäistämisen ideologiaa suositaan. Mielestäni metsiimme mahtuu uskaliaita ja rohkeita kokeiluja paljon enemmänkin. Jos yksi ala karahtaa nk. kiville voi toisessa tulla ilonpurkauksia. Tylsäähän täällä metsiin tupataan. Taidamme metsäkansana ollakkin aika tylsäpäisiä.

Esillä 10 vastausta, 1,471 - 1,480 (kaikkiaan 21,543)