Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset
-
Puutarhatuotteet ovat kyllä hiukan laajempi asia kuin kukat. Mutta hyvä että myös kukat käyvät kaupaksi ja tarjonta pysyykin silloin runsaana. Aion ensi vuonna ottaa uudelleen hyötypuutarhaa myös omaan ohjelmaan. Olen joskus kasvattanut monenlaista ja esim. mansikkaa jopa myytykkin. Nyt karkasi kesä jo päälle. Perunat sentään keritty laittaa lähes talven tarpeiksi jos luonaa.
jees h-valta 1.6.2022, 19:48Tänään juuri hätkähdin kun ensimmäisen kerran huomasin tutun mo:n kymmenisen vuotta sitten perustamassa kuusitaimikossa pystyyn kuivuneen. Ala on sentään kasvanut todella hyvin hiukan karuhkosta mäkirinteestä huolimatta. Kyllä pisti tosiaan miettimään miten meitin kuusikoiden alkaa käydä.
jees h-valta 1.6.2022, 19:15Edelleen Jätkän lässystä huolimatta on haavikossa erittäin elinvoimainen männikkö alla ja elää edelleen hyvässä kasvussa. Tosiasioita on turha kiistää vaikka vanhaa vammaa olisikin tullut ikänsä vinoutumista. Kaikki ei luonnossa ole mhy-standardia. Artollakin tuo perustuu vain yhden opin pakonomaiseen suorittamiseen. ”Leipäsusi ”nk.
jees h-valta 1.6.2022, 19:10Puuki, senverran kylillä tulee pyörittyä ettei tarvii markkinatutkimusta. Jos parkkipaikka on aina vähintäänkin puolillaan autoja arkisinkin on varmaa että kauppa käy. Esim. kesäkukkia nyt tullut todella vaikuttava määrä. Erityisesti juuri puutarhapuoli on H-vallassa todella myönteisesti kehittynyt.
jees h-valta 1.6.2022, 07:31Noh, Aplin paikkakunnalla noin mutta H-vallassa Tokmanni erittäin paljon nostanut myyntiään. Toki meillä ei rautakauppaa eli vertailua ei voi noin tehdä.
jees h-valta 1.6.2022, 07:27Kuten aiemminkin olen maininnut ei haavikkoni ole pelkkää haapaa vaan sieltä tulee muutakin. Ei aivan kolmeasataa kuitenkaan tässä huonoimmassa erässä ole ha:lla. Ei nuo vanhat suosta raivatut pellot ole aivan ihannemaata haapaviljelylle.
jees h-valta 1.6.2022, 05:50Kyllä, MaalaisSeppo oikeassa. Kasvukausi kannattaa hyödyntää. Syksyllä huomaa selvästi kesän kasvun silmälläkin. Kumekon Kuuminaisen veljekset palkittiin kasvuyrityksenä ja jos ei muualle haapaa mene on heillä aina lanssissa tilaa. Maksavat vielä kaikenlisäksi parhaiten. Ekan satsiin vielä annoin mennä Metsä-Groupille mutta seuraavaa kyllä harkitaan taas. Kun tuo e-puufirma alkaa majoittua aika tukevasti myös Harjavaltaan.
jees h-valta 1.6.2022, 05:46No onpas Tolopalla ongelmansa jos sähkön kulutus on kaffeen keitosta kiinni. Meillä talo on lämmennyt sataprossaisesti puilla niin halvan kuin kalliin sähkönkin aikaan. Ei se muutaman euron sähkölaskun muutos ihmeitä tee. Kun olen aina sanonut että turha marista jos pers ei soffasta iltaisin nouse.
jees h-valta 31.5.2022, 21:27Jos nyt kuitenkin jollain voisi olla intresseissä juuri Putinin kanssa sopimiset niin kyllä se Erdogan sitten juuri on.
jees h-valta 31.5.2022, 19:38Miten tuo Tolopalle vasta nyt on valjennut. Minä olen kyllä tiennyt pitkän aikaa että epelit pelaavat saumattomasti yhteen. Eikö yhtään Putinin asennekkaan ole aiemmin antanut muka viitteitä. Hän on varmistanut jo tarpeeksi, ei suotta huolta enää. Mäntyharjukin pitää katkaista että päästään merelle ilman Putinin vihoittelua. Tuppaa soomelle kalliiksi tuo sotahörhöily.