Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,641 - 1,650 (kaikkiaan 21,543)
  • jees h-valta

Kun on myös kokemusta hieskoivun ja rauduskoivun kasvatuksesta olen suht luottavainen omasta puolestani lehtipuun menestykseen AINA kuusen korvaajana. Nyt vain jutut voisi laatia kannustavaan muotoon eikä kritisoida vain vanhasta tavasta. Kustannuksiin voi paljon itse vaikuttaa ja taimitarhat vastaavat välittömästi kysynnän lisääntymiseen nostamalla tuotantomäärää ja siten laskee myös taimien hinta. Rohkenen väittää että jos kuusta menisi vuodessa vain muutama tuhat tainta nekin maksaisivat 1,50 euroa kpl. Lehtipuun suuri etu olisi myös harvempi istutusväli (1000/ha) joten sillä saadaan jo nyt tasoitusta kuusen liki parintuhannen/ha istutuksiin. Tuossa arton kommentissa ei sinällään ole estettä lisätä lehtipuuta. Yksi Group ei kesää tee!

jees h-valta

Scientisiltä aivan oikeaa historiaa vääristelemättä. Toloppa ei niele kuin lännen propakandaa. Maistuu varmaan makealle?

jees h-valta

Aika huonoa osinkoa on maksettu kuitenkin. DNA:kin vain 2,00 euroa osake ja sinällään pohjanoteeraus tänä keväänä. Vaikka firmalle tulee rahaa sisään ikkunoista ja ovista.

jees h-valta

Tolopan Kiia on vain kesäkiesi kun ei saa talvella käyntiin. Siihen mennessä biohajoava diesel on jo kelvatonta sontaa eikä Koreankippana enää käynnisty kesälläkään. Olisit ottanut Stokan hulluilta päiviltä Pösön sähköauton. Noin 250 euroa kuussa ja siinä kaikki.

jees h-valta

No eipä todella vaan aivan tavis-98 ja Polaria-2-tahtiöljy. 95:kin tietenkin käy.

jees h-valta

Aion edelleen sekoittaa itse ja vaikka aikaa myöten tulsi kalliimmaksi. Hyvästä kannattaa aina maksaa. Huonoa ei kannata ostaa lainkaan.

jees h-valta

Mehtäukko taitaa unohtaa että sosialistinen järjestelmä tuhottiin ja tilalle tuli Venäjä ja diktatuuri. Yksi Kokoomus ja Putin. Neuvostoaikaan jopa suomalaiset tulivat hyvin toimeen naapurinsa kanssa. Tarvitaan taas uusi kansannousu ja diktaattorin vallasta syökseminen. Kansanvalta on mahdollista palauttaa ja siihen löytyy kumppaneita aina.

jees h-valta

Hallitus voisi lopettaa tuon lakon tosiaan lisäbudjetin velkarahalla kuten maajussin kurjistuksenkin lopetti.

jees h-valta

Miksi Toloppa kytkee yhteen neuvostopropakandan ja sodan? Mielestäni neuvostopropakanda oli hyvinkin rauhantahtoista ja vapaus,veljeys ja tasa-arvo olivat päällimmäisiä teesejä. Se että nyt suomen kokoomuksen sisarpuolue tykkää tuhota Ukrainan Putinin johdolla on aivan jotain muuta kuin neuvostoajan politiikka. Suomen kokoomuksella taas on tietysti halu tappaa nälkään Suomen pienituloiset ja köyhät. Aina tapojensa mukaan sosiaaliturvaa ja työttömyysturvaa leikkaamalla.

jees h-valta

Palkkatsoltani olen samoissa ollut viimeisessä työpaikassani hoitajien kanssa mutta samantyyppistä on työkin. Työn priorisointia firman sisällä ja atk-ohjelman jatkuvaa käyttöä asioiden hallinnoinnissa. Ihan valmista kauraa laskun lähettämiskelpoisuuteen asti. Lähettämisen hoitaa ohjelman tarjoava operaattori.

Esillä 10 vastausta, 1,641 - 1,650 (kaikkiaan 21,543)