Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,791 - 1,800 (kaikkiaan 21,543)
  • jees h-valta

Noh, suomihan ei halua kun olemme yhtä suurta läntistä pöljäporukkaa joka hakkaa päätään seinään milloin minkäkin pakoitteensa kanssa. kun järki ei päätä pakota niin joutaahan sitä hakata.

jees h-valta

Mitähän ihmeen toiveita Toloppa mahtanee tarkoittaa? Minulla ainakin toiveena on sodan lopettavat päätökset neuvotteluissa. Uskon että Kiovan valtaus on kulman takana siellä ja Putinin neuvotteluasema on vahva. Zelenskyihän ei ole enää ehdottanut neuvotteluja muusta kuin ettei antaudu. kaikki muu voidaan neuvotella. Länsipropakanda on ilmeisesti syöttänyt vimmalla Kiinaa mukaan sotaan mutta sitä temppua (jenkit) eivät vielä saaneet läpi edes medialle. Olisihan siellä kova halu saada Kiina pois ykkösmaailmanmahdin paikalta. Konstilla millä hyvänsä.

jees h-valta

Tosihan tuo. Kyllä aina saa olla tyytyväinen jos saa aivan yrittäjän itsensä puimaan kuten minulla alkoi tänä aamuna Pohjois-Satakunnan palstalla. Oli jo puhelimessa näkemystä ja kokemusta asioista vaikka kuinka. Selvää rahaa se yleensä tietää tilille. Molemmille.

jees h-valta

Tokkiinsa kaikki ovat hyviä jos on huono ymmärtämään mikä on hyvää ja huonoa.

jees h-valta

Mänty on Satakunnassa erittäin kovassa huudossa ja vain kovenee Rauman sahan valmistuttua. Mutta jos tekee kauppaa vain kuusisahurien kanssa kuten mhy-väki yleensä ei tiedä asioista yhtään mitään. Minun ainakin kannattaa pitää nuoret männiköt hyvässä iskussa. Mitä nopeammin tukkia sen parempi. Hinta suht kuusen kieppeillä.

jees h-valta

Minua syytellään Venäjän propakandasta mutta kai jokainen nyt näkee mitä on länsipropakanda malliin heer-Toloppa? Lapsellista ja tyhmää, sanoisin.

jees h-valta

Olisko pikkuhiljaa aika myöntää ettei Venäjän kanssa kiukuttelu ja uhkailu ole ainakaan järkevintä touhua maailman menossa. Omille muroille  pissitään jatkuvasti.

jees h-valta

Maata ei enää valmisteta lisää joten kai sitä sitten pitää vallata. Länsi ei suostunut viemään Nato-sotavehkeitään kauemma joten kai sitten pitää puskurivaraa tehdä. Ehkä sinne vallatuille saa muutaman ydinasesiilon rakenneltua ja ydinaseiden valmistuskioskikin tuli jo vallattua. Samalla ydinvoimaa myydä sakemanneille alta torihintojen. Taas alkaa kauppa kukoistaa.

jees h-valta

Onpa Vilpulla erikoisia tulkintoja. Mutta on hyvä että hakee toivoa Ukrainan epätoivoisesta tilanteesta. Nythän neuvottelut taas alkaa, uskon että aika paljon on mahdollisuus rauhaan parempi nyt. Venäjä vain ottaa hiukan lisää maa-alaa Ukrainan maaperältä.

jees h-valta

Kyllä ne Toloppa on jo maksettua kalustoa nekin ohjukset. Eikä ne siinä vielä viimeiset olleet. Viimeiset on säästössä Helsinkiä varten. Joku ehkä Lahteen ja Kouvolaan. Tampereelle ja Turkuun muutama halvempi.

Esillä 10 vastausta, 1,791 - 1,800 (kaikkiaan 21,543)