Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,841 - 1,850 (kaikkiaan 21,543)
  • jees h-valta

En tiedä yhtään sotaa jossa siviiliväestö ei olisi joutunut sodan jalkoihin. Niin kävi Irakissakin. Ja vaikka se oli läntisen maailman ”kaunis sota” sielläkin vallattiin kaupunkeja ja omissakin soi. Siviilejä teurastettiin surutta. Miksi silloin ei näytetty kuvia miten siviilit kärsivät? Vietnamista sentään joku kuva silloin tällöin vielä nähtiin.

jees h-valta

Ei tarvita. Kai sitä joku järki pitää olla kun metsiään hoitaa. Se mistään kepakoista kiinni ole.

jees h-valta

Pikkutukki oikeassa. Ankea vuosi tästä vielä tulee ja eikä se jää ainoaksi. Niin kauan kun sota jauhaa tekee se normaalin maailmanmenon lähes mahdottomaksi. Politiikka sotkee oman mausteensa jo tarpeeksi huonoon soppaan.

jees h-valta

Koittakaa muistaa että täällä länsimaiden tiedonvälitys kertoo vain yksipuolista ja tarkoitushakuista liturgiaansa. Kun yhtäkkiä laitetaan huomattava määrä ruokakauppoja kiinni niin varmasti hetkeksi meneekin ruoka kortille. Mutta eiköhän niitä auttajia ala löytyä. Bisnes tulee pyörimään siellä edelleen mutta toki hiukan kansalle kalliimpaa ja hankalampaa.

jees h-valta

On niitä edellytyksiä ollut jo vuosikymmenet. Mihin ne nyt muutamassa päivässä olisivat kadonneet?

jees h-valta

Sitäkin saattaa sattua. Minulle on aina riittänyt metsäsuunnitelman tiedot ja Metsään.fi:n pohjat. Toki osaan katsoa itse missä mennään ilman keppisulkeisiakin.

jees h-valta

Apli. Parempi olla olematta. En halua Venäjän sotajoukkoja H-vallan kaduille.

jees h-valta

Tolopan sekundauutisia. On siellä kansa ruokaa ostanut senkin jälkeen ja tulevat ostamaankin. Sitäpaitsi kurssit ovat jo nousussa että senkin puoleen vanhaa tietoa.

jees h-valta

En usko ettei firmoja olisi saatu erityisjärjestelyin toiminnassa pidettyä. Kuka haluaa tehdä satoja työttömiä maan eläteiksi toimivista yrityksistä. Kierto on aina pelannut pakotteista huolimatta. Mutta kun ei ollut haluja edes yrittää toimia siellä. Venäjältä on kuitenkin saatu aika kovaa tiliä. Vaikuttaa kokonaistaseisiin kyllä, merkittävästi.

jees h-valta

Miten voin säästyä sellaiselta joita minulla ei ole ollut?

Esillä 10 vastausta, 1,841 - 1,850 (kaikkiaan 21,543)