Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 19,631 - 19,640 (kaikkiaan 21,543)
  • jees h-valta

Tuo on lievää harhaa että Thaimaalaiset olisivat jotenkin erityisahkeraa kansaa. Aika nopeasti oppivat täällä maan tavoille ja vauhti tasaantuu aivan kotikutoiseen meininkiin. Näitä on kuulunut muista pidempiaikaisista työmailta. Toki sesonkiluonteisissa kovia suorituksia kun on pikkasen kiire ja pieni pakko saada nopeasti tuloa.

jees h-valta

Jos haluaa turhasta verottajan kaas tuhtata niin siitä vaan. Mutta itse en sekoittaisi mitään kopperoita (lähes arvottomia korvessa) verottajan kanssa seurusteluun. Itse todennäköisesti antaisin kunnosta hiukan riippuen purkutuomion tai lahjoituksen palstan uudelle omistajalle.

jees h-valta

Hakkuut ovat nyt ympärivuotista toimintaa ja ainut on lintujen pesimävaihe jona olisi hyvä hiukan himmata. Kantokäsittely on aivan hyvä suoja ja se pitää tietysti vaatia ja valvoa että asianmukaisesti suoritettu. Omissani ei ole käsitellyissä ollut ongelmia mutta aika sitä ennen niitä ongelmia tuotti männikköön.

jees h-valta

Kyllä nyt olen Peten kanssa samoilla linjoilla. Mitä järkeä on tuhota rahanarvoista puuta maahan raivaussahalla ja vielä maksaa siitä bensat ja tuhota tuhottomasti tunteja?
    Kyllä ensiharvennus jo aivan lähivuosille aivan ajankohtainen ja rahanarvoinen. Oli sitten rahaisa tai ei mutta yleisesti ottaen ei lisä pahaa tee. Kummastelen kyllä jos sielläpäin ei jo ole tuonikäinen kuusikko ensiharvennetavaa.

jees h-valta

En mitään yllytä ja suorittavan esimerkkikin kertoo karua tarinaa siitä mitä sieltä nurkista susi haeskelee. Nelijalkaisia, ei kaksilahkeisia.

jees h-valta

En nyt käsitä Tanelin ajatuksenjuoksua. Kastijakoa ja luokittelua?
    Eikö alalaji ole melkoista halveksuntaa esittää ihmisistä maaseudulla? Tasavertaisuus on puhdas mahdottomuus mutta ei nyt sentään rienaamaankaan ruveta.

jees h-valta

Onneksi yksi Oinonen ei ole koko Perussuomalaiset.
    Mutta esim. Kokoomuksessa susien suojelu turhalta lahtaamiselta tuntuu saavan laajemminkin kannatusta puolueessa.

jees h-valta

Mistähän puuntakunen noita suht tuoreita tilastoja oikein sitten vanhentaa. Mikä on tuoreempi tilastolähde? Onko joku Metsästäjien oman kirjoituskerhon julkaisu vai?

jees h-valta

Häkkieläin on aina mielenvikainen. Ei voi rinnastaa luonnossa elävään.
    Vielä hiukan näitä pelkotiloja:
    100 vuotta sitten Suomen lapsia uhkasivat muutkin kuin sudet.
    Korpit kaappasivat pesiinsä. Noidat veivät mukanaan. Peikot vangitsivat luoliinsa. Näkki vaani rantavesissä. Kummitukset pelottelivat öisin. Jättiläiset säikyttelivät jne.
    Kaiken yllä jumalan armoton silmä näki jos lapsi teki jotain väärää.
    Seuraukset olivat hirmuisia. Ja oikeita hirmutekoja tehtiin.
    ”Totta joka sana” nimimerkki auttoi minua tässä luettelossa Satakunnan Kansan yleisöosastosta jälleen

jees h-valta

Aika pohjalla olemme susien määrässä moneen Euroopan maahan verraten: Ruotsi ja Norja Yht: 260-330
    Viro 200-260
    Latvia 200-400
    Liettua 300
    Romania 2300-2700

Esillä 10 vastausta, 19,631 - 19,640 (kaikkiaan 21,543)