Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 19,671 - 19,680 (kaikkiaan 21,543)
  • jees h-valta

Niinpä, eipä sitä iman mhy:tä voi metsään mennä. Sehän se ratkaisee jopa perikunnan eriävät mieletkin. Itse yrittäisin kyllä ostaa tuollaisen puuhapalstan ensin omaksi perikunnalta ja sen jälkeen olisi jo vapaus soittaa vaikka puuta ostavalle firmalle ja teettää leimikko siitä alasta. Ja raivaus jos pyydetään tehdä.

jees h-valta

Leeville edelliselle sivulle voin vakuuttaa ettei ne urhot jotka täällä luonnon eläimiä pelkäävät ole vielä sieltä peräkammarin vällyjen alta tänne vaaralliseen maailmaan uskaltaneet edes yksin suunnata.. Äiti toi pojulle koneen kammariin ettei vallan fopioidu.
    Niitä tarvitaan aina sakki yhtä suttakin ampumaan. Yksin tulee pissit housunlahkeeseen. Ja kuusmotti voi olla huoleti. Sudet ei vainoa tällä aiheketjulla enempää ainakaan minun toimesta. Pidä ”tunkkis ja tussaris”.

jees h-valta

Ensin korjaus tuonne kuusmottisen edellisen sivun piikittelyviritelmään. Ei ollut hirvi vaan viiden hirven lauma.
    Ja ms200:n huolen ymmärrän. On kovin huonoa metsästäjän kannalta että on muitakin kuin tappovimmaisia näilläkin palstoilla.
    Saattaa mennä tasapainottavaa viestiä jopa päättäviin tahoihin asti.
    Tämä nyt vain sattuu olemaan valtakunnallinen kaikille kirjautuneille vapaa mielipiteenilmaisusaitti ja ms200:n voisi alkaa siihen sopeutua vaikka ongelma ilmiselvästi näyttää olevan sen ymmärrykseen. Kirjoittelen niistä aiheista jotka tunnen itselleni ja ympäristölleni tärkeiksi. Ja aukjusti: Nk. pipertäjät eivät yritä laillisia kaatolupiin perustuvia jahteja estää. Mutta toki voi niistäkin olla eriävä mielipide.

jees h-valta

Valitan kuustonen, kansa vaatii. En voi lopettaa.( Kuten näet.)
    Sitä paitsi asia on niin äärimmäisen tärkeää ettei siinä voi olla kuin tiukkana ja vaatia ettei metsästyskansa ole törkeää.
    On kyse äärimmäisen uhanalaisesta ja luomakuntamme eläimistön huipun tulevaisuudesta ja sen puolustamisesta ei voi lipsua.

jees h-valta

Molemmilta puolilta löytyy fanaatikkoja. Niin suojelijoilta kuin susien vastustajiltakin. Eihän tätä keskustelua olisi tarvinnut käydäkkään jos näin ei olisi ja olisi ollut jo pitempäänkin.

jees h-valta

Minun aidoilla on ihan viimepäivinä käynyt sekä hirviä että yksi peto. Ja molemmat ovat palanneet aidalta takaisin ja jatkneet aidan sivua naapurikuntaan .Juuri illan puolikuun lenkin havainnointia.
    Hyvä kun valo lisääntyy ja on selkeä ilma. Ei tarvi olemattoman taskulampun tuikulla metsässä suuntia.

jees h-valta

Vedit sitten kuusmotti tällaisen kun et susikeskustelussa pysynyt edes käsittelemässäni asiassa. Aselakeja tulee ja menee ja tämä ei ole mikään ikilaki siinä kuin mikään muukaan.
    Yksi pahempi hässäkkä ja taas tiukkenee. Sietää ehkä metsästäjänkin miettiä mihin touhuun aina lupautuu mukaan. Voi olla ettei ole aseita joiden säilytystä tarvitsisi murehtia.
    Minulle nämä asiat ovat asioita muiden joukossa. Jos mottikutonen olet ottanut henk.kohtaisena trageriana juttuni pahoittelen aiheuttamaani hämminkiä mielentervytesi puolella.

jees h-valta

Aina ei edes puut varannut ota vastaan ja mhy makselee niitä sitten meitin pakolla kustantamista varoista mo:lle.

jees h-valta

Ei siellä kuusmotti mistään lamauttimista puhuttu vaan kiistettiin ensinkin se täysin väärä metsästäjien väittämä että tarhat päästäisivät luontoon susia. He kyllä lupasivat itse hoitaa ylijäämäsutensa pois päiviltä ettei tarvii metsästäjien vaivautua.
    Koska ne menisivät suoraan asutukseen jonkun rappusille vartoamaan paistin tuomista neesun alle.

jees h-valta

Muista tamperelainen se katkonta. Mhy katkoo sen 4% paremmin rahansijoitusongelmaasi.

Esillä 10 vastausta, 19,671 - 19,680 (kaikkiaan 21,543)