Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset
-
Enkä puhuisi petoksesta ollenkaan kauppaa tehtäessä. On tuote tai palvelu jota joku haluaa ja sinä haluat myydä ja saada siitä rahaa jota voit käyttää itsellesi tarpeellisten tuotteiden ja palvelujen ostoon. Tahtotilojen kohtaamisesta on enemmän kyse.
jees h-valta 23.1.2013, 18:56Jälleen on kyse omaisuuden hallinnasta ja silloin pitää tuntea metsänsä ja siihen soveltuvat kasvatusmetodit.
Lisäkoulutusta saa jos vain haluaa. Pitää osallistua ja etsiä aktiivisesti tietoa jos jokua asia askarruttaa.
Kuten olen todennut omissani se onnistuu vain rajoitetusti koska täälläpäin tyvilaho vaivaa pahasti. Mutta sitten tuolla vajaan sadan kilometrin päässä jo löytyy ja aion myös soveltaa.jees h-valta 23.1.2013, 18:43Varmaan se on vaikeata.Joillekkin.
jees h-valta 23.1.2013, 18:41Ja antonin luulotauti aivan omaa luokkaansa. Petetään vaan mutta laillisesti ja hyviä kauppatapoja noudattaen. Kyllä sen pitäisi jokaisen kestää.
jees h-valta 23.1.2013, 18:37Tässä on kyse niin yksinkertaisesta asiasta kuin omaisuuden hallinnasta. Holhouksenalaiset ovat tietysti erikseen mutta niille on omat auttajansa.
jees h-valta 23.1.2013, 18:34Pohjalaasten pelko ilmentyi jälleen raukkojen metsästäjien todella raukkamaisella susien salametsästyksellä.
Tuo moraali on köykäistä jopa aikamiehillä. Sopii ihmetellä Perholaisia metsästäjiä mitä päässä liikkui?
Moottorikelkkoja apuna käyttäen tapetaan raukkamaisesti rauhoitettuja eläimiä. Toivon kovia rangaistuksia ja pyssyt valtion huomaan lopuksi ikää.jees h-valta 23.1.2013, 17:51Ihan ne kuuluu itse valvoa ja kilpailuttaa. Olen kerran ottanut yhteen koivutukin hakkaamisesta kuitukasaan ja saanut asiallisen hyvityksen. Piiripäällikölle soittamalla.Yhdellä puhelulla asia oli selvä. Tulihan sieltä tietysti lähes puoli tuntia ylimääräistä mutta sen nyt ymmärtää.
jees h-valta 23.1.2013, 17:47Älä hermostu Jani. Tää on tällaista. Yritä niille sitten jotain.
Luonto ei ole muuttunut sataan vuoteen eikä 90% metsänomistajistakaan.jees h-valta 23.1.2013, 17:43Katkonnan valvonta=mhy:n kehittämä klise.
Puukaupan kilpailutus= aivan metsänomistajan itse tehtävä kuten muukin vastaava kaupanteko markkinayhteiskunnassa.
Neuvonta= hoh,hoijaa,piisaahan sitä joka per…een tuutista.
Nämä nyt enste tuosta Santun jutusta.jees h-valta 22.1.2013, 21:26Ei tässä ketään riitelemistä kadehdi. Eikä laiha sopu ole enempää revittelyn aihe kuin lihava riitakaan. Noista jää helposti sen maku suuhun kaikille osapuolille. Ja jälkipyykki saattaa vain pahentaa karvasta vaikutelmaa. Unohda, köyhdy ja lakastu, vai miten se nyt menikään?