Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 20,121 - 20,130 (kaikkiaan 21,036)
  • jees h-valta

    Katsohan leevi kuinka naapuri Ruotsi näyttää siullekkin esimerkkiä. Siellä nämä nk. populistit lisäävät tasaisesti kannatustaan. Maahanmuuttokielteisiä jne.

    jees h-valta

    Puuntakunen oikeassa. Yhteiskunnassa aktiivi saa aina seuraa helposti. Joutuu yksinkertaisesti seukkaamaan muiden ihmisten kaas paljon ja joku voi ihastua ja sitten jo onkin helpompaa.

    jees h-valta

    Teetä se toisilla mitä et itse viitti nääs. Mitä hittoa minä siellä kyykkisin kylmässä ja pimeässä tuntikausia kun innokkaita avustajiakin riittää. Ja ne vielä syökin ne. Minä en.

    jees h-valta

    Mitähän mottipää taas yrittää sepittää. Tuo aloitukseni pohjautui aivan kotimaan uutisointiin ja aivan kotikutoisesta havainnoinnista oli kyse.
    Eli Ruotsin hirvistä on löydetty tuo aivoloinen ja sitä myös epäillään jo meidänkin hirvien vasojen pienuuden ja joidenkin kummien kuolemantapaustenkin aiheuttajiksi. Sitä vain ei osattu epäillä ennen kuin naapurimaasta kantautui tuon sortin infoa.
    Loput aloituksessani oli aivan omaa päättelyäni. En ole provosoitunut mistään antonin kansallispuistojutuista.
    Olen muutenkin petomyönteinen ollut täällä ehkä jopa näkyvimmin ja aivan ensimmäisten joukossa. Kehtaan tämän tunnustaa vaikka en asukkaan pääkaupungissa kerrostalossa kuten täällä yleensä petomyönteiset mielletään.

    jees h-valta

    Mottipää on löytänyt seukkaseuraa näämmä. Kahden kauppa ja muuta sitten ei kaivatakkaa.

    jees h-valta

    Olen jo sertifioitu myös sopimuskumppanini eli puunostajani kanssa. Eikä maksanut euroakaan.

    jees h-valta

    Joo, muistaakseni työmies kirjoitteli ihan asiaa joten jatka vain kirjoittelua. Kyllä näitä ”huruja” täällä jo tarpeeksi on. Asiaa lisää.
    AC tosiaan säveltää tätä toiston, toiston, toistona aina mitä kummallisimmissa asiayhteyksissä. Olen juuri oman tuhohakkuun tilityksen saanut ja vajaat viisikymmentä mottia viiskymppistä männikköä meni alle haavan hinnan. Voin sanoa että jos se alue olisi kasvanut lehtipuuta saman ajan olisin tienannut samalta alalta jo hyvinkin kaksi satsia päätehakkuuseen ja tulot noin kymmenen vuotta sitten jo tuplaten jonka nyt sain. Nyt siinä kasvaisi kolmas satsi jo kymmenvuotisena. No, eipä ollut omaa tuotantoa.

    jees h-valta

    Minulla on aivan hyvä apuverkosto joka on jo hoitanut ongelman pois päiväjärjestyksestä. Mielestäni mainitsin jo siitä.
    Mutta kun on tarpeeksi ihastunut omaan julkaisutoimintaan ei ehkä huomaa tahi muista toisten vaatimattomia kommentteja.
    Korostan: Ei ongelmia minulla eikä metsän kasvatuksessani. Olkoon kyse haavoista tai jostain muusta puulajista.
    Tilapäishäiriöt eivät suista eikä siitä silloin vielä kytkin luista.

    jees h-valta

    Pika-analyysin tulos: Olemme saaneet uuden ”suden jäljen”.
    Mistä saamme vapaan ”motittoman” vyöhykkeen?
    Sensuelli ei iske joka lokeroon.

    jees h-valta

    En jaksa ny. Oli sen verran ”riimikäs” messureissu eilen.

Esillä 10 vastausta, 20,121 - 20,130 (kaikkiaan 21,036)