Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,111 - 2,120 (kaikkiaan 21,543)
  • jees h-valta

Siis hetkinen, mikä ihmeen kympin ero? Enhän minä mitään hintatasoa ole maininnut. En yleensäkkään. Ja aegolius, voin antaa hinnat sitten kun kaikki hintaan vaikuttava on paketissa eli pankkilitilläni. Mutta olet hiukan hukassa kyllä.

jees h-valta

Minunkin kauppani on jo marraskuulta. Ei siis tuore tieto.

jees h-valta

Kaupan katteen liian kova rosvous vaikuttaa kyllä tuotttajalle maksettavaan korvaukseen. Siitä ei yksinkertaisesti jää alkutuottajalle kun kauppa pitää lihavasta katteestaan kiinni.

jees h-valta

Useimmat sopivat yksittäisiä palkankorotuksia työnantajan kanssa kahdelleen. Mutta sitten nämä yleisindeksin mukaiset ja ostovoimaa turvaavat ovat ammattiyhdistysliikkeen luonnollista työsarkaa. Ja siksi monet helposti mieltävät sopivansa itse korotuksensa. Useat edes huomaa että niissä välivuosissa tehdään monta pientä tarkistusta. Itse voidaan pyytää tasokorotusta todella harvakseen. Jos siinä onnistuu on tieteysti pollea olo. MINÄ sovin jne.. Narsistisia ihmisiä on jotka tykkäävät pullistella vaikka todellisuudessa ay olisi hänenkin elintasonsa kattavuuden turvannut jo vuosikymmeniäkin. Itsekkin olen muutaman oman korotuksen hommannut mutta siitä olen aina hyvinkin arvostanut ay-liikettä että on selkänoja mihin nojata. Taso pysyy sieltä.

jees h-valta

Tänään tuli ostolta ennakkoilmoitus lähiviikkojen ohjelmassa olevasta talvikohteen hakkuustani Pohjois-Satakunnan palstalle. Kyllä ainakin mäntytukki näyttää nyt olevan menekkitavaraa. Toki myös kuusitukkia tulossa.

jees h-valta

Kyllähän yhtiö komeaa tulosta tekee. Osuuskuntakin vielä joka monille kuin kirosana. On ihan kelpoisa tuloksen jako ja tuosta palautuksestakin saa ihan mukavan lisäpotin vielä.

jees h-valta

Tutkimuksia saadaan tasan sen mukaan millainen tulos halutaan ja mehtäukkokin sen tietää.

jees h-valta

SINULLA ei tulisi mieleenkään, muilla ja aika isolla osallakin suomalaisia tulee mieleen tilata ihan lehti kotiin. Minulle tulee tilattuna Satakunnan Kansa ja Maaseudun Tulevaisuus. Molempia kirotaan yleensä kalliiksi lehdiksi. Minusta tuollainen päälle neljäsataa esim. Satak. Kansasta on hyvin kohtuullista kun se sillä hintaa on joka aamu laatikossa vartoilemassa kahvin tippumista. Saati että rupeat jonkun mainoksilla kyllästetyn tabletin tai läppärin kanssa heilumaan. Niistä sitäpaitsi ilmaisia ovat vain juuri mainonnan joukossa olevat kevytlööpit joilla näet lähinnä otsikon ja muutaman sensaatiohakuisen lauseen. Muut kehoitetaan lukemaan painetusta. Ilmankos Tolopalla ei juurikaan mitään sanottavaa olekkaan, kevytttä on. Lööppiä.

jees h-valta

Jonkunhan sitä on tehtävä. Jos ei Umppi tulee joku muu ja tekee.

jees h-valta

Katsotaan Toloppa sitten kun saadaan rekkakuskit sinne kaduille tukkimaan koko pääkaupunki. Eiköhän ala jotain vaikuttaa. Tosi on että tämä oli huonosti organisoitu ja väki lähinnä ajankulukseen remuamassa mutta todellinen asia siellä taustana kuitenkin on.

Esillä 10 vastausta, 2,111 - 2,120 (kaikkiaan 21,543)