Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,151 - 2,160 (kaikkiaan 21,543)
  • jees h-valta

Bensan hinnan on pakko laskea tai levottomuudet jatkuvat. Mitään mahdollisuutta jatkaa nykyistä järjetöntä verotusta polttoaineissa ei ole.

jees h-valta

Aivan samoin uskon asia on että kun vien voimakkaasti oudolta tuoksuvia jätöksiä kotitaloudesta se pitää taimikon nyt rauhassa sen muutaman vuoden kun se vielä on altis tuhoille. Tuolla kasvulla se on korkeintaan kolme vuotta enää. Saan keskittyä lähempänä kylää olevan mäntytaimikon suojeluun. Sinne laitan lisää aitaa.

jees h-valta

Toloppa, siitä puufirmojen suhtautumisen muuttumisesta saat ”kiittää” yhtä Lahtosta joka totaalisesti pilasi hyvän kauppatavan perusteet.

jees h-valta

Uskoisin Puukin idean hyvin toimivan. Pittää vain olla hätä lähes käes.

jees h-valta

Eiköhän se sama silloin uhkaa myös Tricoa?

jees h-valta

Minulle on turha syöttää näitä autoilun kustannuksia koska käyn jokatapauksessa usein metsässäni, lähes päivittäin. Mikään ei ole niin likellä ettenkö menisi niihin autolla. Jos siinä samalla käy aidat pintapuolisesti läpi ei siinä tule ylimääräis kustannusta. Kuten ei hirvien jalkaisin naapuripitäjään ajostakaan. Ja ne aidat olivatkin ilmaisia.

jees h-valta

Minulla ainakin jäi enskan (e-puuharvennuksen) jälkeen yli 1500 runkoa/ha. Petkeles taitaa mölistä aivan omiaan.

jees h-valta

Kyllä on parempi tosiaan ettei sille väelle anneta yhtään enempää siimaa. Vievät kaiken museoon.

jees h-valta

Verottajahan tykkää lisätienaajista eläkkeen tynköksi. Ja jo itse peruseläkkeen prosenttikin on hämmästyttävä. Ei minulla koskaan tuollaista ole ollut. Kyllä palkkatyössä pienemmällä pääsee.

jees h-valta

Se maksaa. Ei kuulu taas hirvien torjunnan luonteeseen. Sitäpaitsi en usko että siinä on mikään niin kestoa etteikö sitä pidä useammin suihkia jos meinaa todella että se auttaa.

Esillä 10 vastausta, 2,151 - 2,160 (kaikkiaan 21,543)