Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,341 - 2,350 (kaikkiaan 21,543)
  • jees h-valta

Aivan vapaasti saisi loppua. Tottakai se vähän aikaa kantoja kasvattaisi mutta niinhän se tekisi petokannassakin. Luonnollinen sopii minulle vallan mainiosti. Tuotantoeläimistä vielä lihaa piisaa. Tuo arton linkki lähinnä täyttä potaskaa. Arvailtu aivan sekopäisesti koko juttu. Hirvikanta mihinkään räjährä vaikka ei metsästystä olisikaan. On taudit, ravinnon puute, pedot, kolarivammat, yms. Sen metsästyksen korvaisi nopeasti omatoimiset nk. metsästäjät jotka alkaisivat tekemään bisnestä helposti saatavalla riistan lihalla. Eli sala-ampujat jotka nopeasti ottavat ruhosta parhaat palat ja jättävät loput pedoille. Todennäköisesti itsekkin alkaisin tuolle ”uralle”.

jees h-valta

Mitäs siivoamista päätehakkuuta lähestyvissä kuusikoissa noin ylipäätään? Eipä ole sellaisesta vielä kokemuspohjaa tullutkaan.

jees h-valta

Tolopasta on tullut sosialisti, rakastaa rajattomasti veroja. Muistaakseni hän kyllä möksäilee ihan itekkin, siis mikä on ongelma?

jees h-valta

Tavisrivijäsen onkin muuttunut osakasseuran metsästyksenjohtajaksi ja seuran yhteyshenkilönä varmaan nk. piireissä. Tiirolan kamujako? Hyvinhän ne luvat riittää tokkiinsa kun ammutaan vain oman maun mukkaan.

jees h-valta

Itehhän Toloppa on ennustanut Venäjän tekevän konkurssin. Mihinkä se nyt on kadonnut? Alkaako totuus valjeta? Laiskaperseet suomessakin elättävät naapurimaitaan korkealla sähkön hinnalla. Minulla ei sähkölasku värähtänyt normaalista neljänkympin/kk kurssista muuta kuin sähköyhtiön hinnankorotuksen joka teki meillä kolme euroa ja muutaman sentin.

jees h-valta

Olen kyllä sitä mieltä että ken on sähköyhtiöiden maksuorjaksi vapaaehtoisesti ruvennut ei tukia tarvitse. Perse sieltä sohvalta ylös ja takkaan puita aamuin illoin. Alkaa kohtuullinen kulutus sähkölle löytyä. Mikä ihmeen laiskaperseiden suosikkimaa tämäkin olisi.

jees h-valta

Mitenhän ne Tolopan ongelmat eli ihmisten ylimääräiset autot sitten saastuttavat? Yhden kerrallaan yksi ihminen käyttää. Mutta se ei varmasti sovi suulisäilöjän pirtaan.

jees h-valta

Jos haluaa tosiaan ongelmia kosteudesta kannattaa ilman muuta kuskata saha joka yö lämpimään. Minulla molemmat sahat eli raivaussaha ja moottorisaha kylmässä avolavan kovakatteen alla koko talven. On aivan järjetöntä hommata sitä kosteutta polttoainejärjestelmään ja ilmanottoon. Minulla ei sahat temppuile vaan niillä käydään päivän työt tekemässä. Nytkin kunhan hiukan vielä vaalenee päivä avolava käyntiin kymmenen asteen pakkasesta ja metsässä raivuri lähtee viimeistään kolmannella vedolla.

jees h-valta

Vääjäämätön tosiasia on myös että jos kauan tapellaan tyhjästä ei ole niitä tappelukavereitakaan kauaa. Kun se maan vetovoima alkaa tuolla 70+ vaiheilla pikkuhiljaa myös vaivaamaan. Kyllä tuossa iässä on aivan sama viilaako pilkkua vai senttiä kun jokatapauksessa kaikki metsähankinnat ovat reilusti jäämässä miinusmerkkiseksi. Jos minun tilanteeni kieltäytyisin koko revohkasta varsinkin jos on jälkipolvea jolle perintöoikeus siinä tapauksessa siirtyisi.

jees h-valta

Aegolius oikeassa, kyllä 201:en on saha kautta aikojen, todella ehdoton. En taida uskaltaa vaihtaa näihin mtroniceihin. MaalaisSepon kokemus sensijaan kuullostaa ja tuntuu aika normaalilta saksalaislaadulta. Että jahka sittenkin aikanaan.

Esillä 10 vastausta, 2,341 - 2,350 (kaikkiaan 21,543)