Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset
-
En laita nyt mitään sopimuspaperitarkkuuksia koska ne ovat arkistossani kuten muutkin sopimukset ja löytyy kyllä oikeaan tarpeeseen. Mutta se riittää minulle että pääsen keväällä nokikkain (jos korona suo), on se ennenkin hiukan nolona punottanut. Suulliset lupaamiset sitäpaitsi ovat aivan yhtä päteviä kuin kirjallisetkin. Kyllä hän muistaa mitä on lupaillut. En nyt rupea sekoilemaan minkään ”ammuskeluihin” kun töissä metsässä olen. Tosi loistava työilma.
jees h-valta 27.12.2021, 19:36Peurojen polkuja nyt suorastaan risteilee joka suuntaan mutta erotan sentään peuran ja hirven jäljet. Tuo liha oli alkuun kotiovelle tuontia mutta nyt lakkasi esiintymästä sen seuran suhteen jo toisena kautena peräkkäin. Toki matkaa on mutta jos jotain sovitaan se matka ei ole minun ongelmani. Mutta onneksi tapaamme tietoimikunnassa, pitääpä hiukan jutustella.
jees h-valta 27.12.2021, 19:09Edellyttäen että tammella olisi jokin markkina joka jalostaisi. Minä en ainakaan tiedä. Minulla kasvaa haavikossa satunnaisia tammia mutta ei niitä kyllä halutummin ole syöty kuin haapaa.
jees h-valta 27.12.2021, 18:46Jokunen vanhempi puu riittää ruokkimaan satoja muutaman gramman tinttejä joten tuskin tarvitaan laajempia suojelualoja niitten tarpeiksi.
jees h-valta 27.12.2021, 18:41En minä sunkaan tiennyt. Kun en elännä viel aivan sillon.
jees h-valta 27.12.2021, 17:45Voihan sitä koittaa, epäilenpä ettei aitoja tipu noin sekametsän joukossa tapahtuvaan kasvatukseen. Ehkä pelkän tammialan aitaukseen voisi saadakkin.
jees h-valta 27.12.2021, 17:42Kyllä siellä on kelvannut ihan aurinkoisen mäenlaen männynlatvakin vallan mainiosti. Lehtipuuta siinä ei ole ainakaan puolen ha:n alueella lainkaan.
jees h-valta 27.12.2021, 17:11Korjaisin A.J:n kolmiodraamaa senverran että sen sadonkorjuun saa lopettaa kuuseen ja sitten uudelleen istutus. Tammikuvitelmat ovat kuvitelmia nykysuomen elukkamäärillä.
jees h-valta 27.12.2021, 17:04Antaisin susien syödä kyllä mutta jos joku vinkuu puoliväkisin vuokraamaan ja sitten ei pidä sopimuksesta kiinni alan harkita seurasta vuokrasopparin irtautumisilmoitusta. Sitäpaitsi metsästys on taas suoritettu ala-arvoisesti. Nytkin jälleen raivaamaan mennessäni yhytin kahdet makuupaikat ihan mäntytaimikon viereltä. Onneksi olivat tulleet siihen vasta aamupuolla yötä ilmeisenä aikomuksena hoitaa aamuruokailu mäntytaimikossa mutta minun häirintäni pisti onneksi lähtöön.
jees h-valta 26.12.2021, 22:00Meinaat sitte Toloppa heinähankolla varustettuna ihan etulinjaan?