Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset
-
Tuo bonusetu on vähän samoin ongelma joillekkin kuin S-ryhmän bonusetukin. Ne ketä sitä käyttää ja saavat ovat hyvinkin tyytyväisiä ja ne jotka siitä kärsivät tai eivät pässitykseltään käytä koittavat keksiä siitä ongelmaa. Toki jokainen tietää että hinnoissa ei halvinta tai puunhinnassa parasta saa mutta ei huonostikkaan mene jos osuuskunnan kanssa seukkaa. Kyllä siitä etua on ja huikeasti, ja sanomattakin selvää että käytämme myös S-ryhmän etua ja perheen ruokakaupassa kävijä kerää S-tililleen sievoista pottia ikäänkuin pahan päivän varaksi, kuulemma. Näistä voi olla montaa mieltä ja turha kai mainita että olemme tyytyväisiä käyttäjiä molemmat. Osuuskuntaväkeä siis!
jees h-valta 4.12.2021, 19:47Minulle ei aukon tuotto ole koskaan tuntunut hitaalle. Kun jää puustoa on se nopeasti taas metsää pienialaisesti ja ympärillä oleva taimetus nousee ensiharvennusikään nopeasti. Niillä jättöpuilla saa enskaa mukavasti aikaistettua. Noin viidentoista vuoden aikajanalla ollaan taas metsästä tuottoa hakemassa, ( niistä jättöpuista on tullut tukkiakin ) niin mikäs se tahti jk:ssa olikaan? Ja onhan tässä jaksollista tehty kahdenkymmenen vuoden uudelleen päätehakkuullakin.
jees h-valta 4.12.2021, 19:42Kovasti mukavaa koukutusta saada palveluita kuten maanmuokkaus nollalaskulla. Itellä jo parikin kertaa noin käynyt. Tuskin se ainakaan metsänomistajan kuluja paljon lisää. Taitaa vain olla kateellisten ongelmaa.
jees h-valta 4.12.2021, 19:37Noh, esim. raivauksella aivan sama, eipä juuri katkua neesuun osu. Kyllä se johonkin taakse yleisimmin jää. Moottorisahalla puskissa hiukan enemmän lähituntumaa pakokaasuun on mutta todellakin, on uskonasia minkäverran tuo terveyshaittaa aiheuttaa. Ollaan kuitenkin puhtaassa metsäluonnossa touhuamassa ja kuten tänäänkin, todella raikasta!
jees h-valta 4.12.2021, 19:00No kyllä bonus sentään jotain on ja jälkitarkastushinta saattaa nostaa kolmisen euroa kuutiohintaa. Ei kai sitten ole mitään oksapuulle mutta minulle on koska bonus on aika maksimi tasoa minulla.
jees h-valta 4.12.2021, 18:31Alkuhinta keskiarvon paikkeilla, loppuhinta bonuksilla reilusti yläpuolella. Keskikoon metsänomistajakin kait.
jees h-valta 4.12.2021, 08:53Varo vaan. Paine kasvaa, kohta joku ovellasi vaatimassa liitettäväksi suojelualueeseen.
jees h-valta 3.12.2021, 19:56Miksi yrität väittää että jaksottaisessa se kuusikko olisi raivattu? Ei minulla ainakaan näin tapahdu vaan aivan yhtä hyvin olisin sen hyödyntänyt ja vain täydentänyt taimilla aukkopaikkoja. Näin on tehty etten tosiaan valehtele. Kaikki H-vallassa Koirakorvessa kulkevat näkevät sen jo tielle. Männyntaimet ovat kuusten joukossa ja koivua on karummissa paikoissa. Olen näistä täällä kuviakin laittanut joskus. Että ei vaadi mitään jk-viritelmiä.
jees h-valta 3.12.2021, 19:50Kyllä matematiikka on hallinnassa ollut pienen työiän ja hiukan ylikin. 45 vuotta on kauppaa tehty ja siinä on matematiikka ja tietotekniikka kyllä ollut tarpeen. Usko on todella hyväksi koska tekemiseensä todella pitääkin uskoa. Jokavuotinen pääomatulo on siitä osoitus. Yhtään täysin nollavuotta ei sentään ole tullut vaikkei kauppakumppani aivan minun tahdissani aina ole pysynytkään. Nyt olenkin painottanut uudelle ostolle tuon asian kuntoon laittoa. Lupauksia on.
jees h-valta 3.12.2021, 19:35Täyttä potaskaa, ei tee hintaan mitään. Ylispuuhakkuu ja päätehakkuu hinnoitellaan samoilla hinnoilla ainakin täällä. Näkemäraivauksella pärjää hyvin pitkälle. No joo, en muistanut että arto kertoileekin mhy:n käytäntöjä. Ne ovatkin aivan oma lukunsa.