Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,771 - 2,780 (kaikkiaan 21,543)
  • jees h-valta

Kun se uusi teräkään ei hipaisemalla mitään katkaise. Turhaa skeidaa taas tyrkkää eräs joka hiihtää aina peräs. Asiantuntemusta unohduksen yöstä.

jees h-valta

Tämä patteripelleily jääkin aika lyhyen aikavälin buumiksi. Kun maamineraalit loppuvat nopeasti akkujen valmistuskin hyytyy. Nyt jo lisätehtaiden rakentajat ovat alkaneet himmailla. Vaasahan ei nyt saa tehdasta ja kotimaan hankkeet voivat muutkin alkaa jo tökkiä. Polttomoottoriset tulevat uudelleen ja vain polttoaineet monipuolistuvat.

jees h-valta

Kyllä se uusi terä aina on sen hyvä mitä raivurin terän pitääkin. Joten tieto on millainen sen kuuluu olla ja siitä ei muutama tankillinen vielä mitään olennaista muuta.

jees h-valta

Jätkällä sitten häiriköi siellä välissä, missäpäs muuallakaan. Mutta vissi tosi on ettei näillä lekkeribensoilla pääse likikään niin hyvään koneen tehoon kuin omalla seoksella. Jopa käynnistyvyyskin kärsii. Tolopalle voin vakuuttaa että kattila on sen puhdas kun vain puiden poltossa yleensäkin voi olla. Siellä ei yksi muovilekkeri silloin tällöin tee yhtikäs mitään. Joskus ulkoa puut hakien todella kosteuttakin hiukan tulee joka takaa sen että noki kerii itsensä nätisti seosteräksen pinnasta irti. Aivan kirkas metalli suorastaan kiiltelee sen jälkeen.

jees h-valta

Kyllä se Olkiluodon OL3 nyt vain ensi vuoden alussa laitetaan sähköntuotantoon. Juurihan siitä uutisoitiin.

jees h-valta

Olen nyt uudella raivurin terällä ajellut muutaman tankillisen eikä mitään olennaista tylstymistä havaittavissa. Taidan tuon työmaan laittaa läpi ilman terän nyppimisiä. Ei siinä ainkaan mitään ajallista hyötyä tule. Kyllä normaali vienti riittää. Eri on jos sattuu kiveen kilauttamaan mutta tuskin tuossa maastossa jossa nyt touhuan. Hifistelyksi menee jos fiilaa mutta toki sekin mukana kulkee, viilakin. Jotenkin kaipailisi ennemmin jonkinlaista teräsuojaa mutta ainakaan tuossa ei kulkenut mukana. Kun avolavan lavalle lykkii voi siellä aina jotain santaa tai metallista olla. Esim. kuorman kiinnityslenkit yms.

jees h-valta

Kyllä se Stihlikin kännyihin sopii ja mukava on roikotella. Sen pari tuntia mitä tankillisella mukavasti menee. Ei sitä kannata sen kovempaa savottaa per päivä ottaa kun tuollakin tahdilla kriittiset notkot saadaan siivoiksi kyllä.

jees h-valta

Jovain tuolla ihannoi Metsään.fi:n kuviotietoja. Voin sanoa että aika monella kuviolla pielessä on ja rajusti. Jotkut ovat vielä ajassa jossa päätehakkuuta edeltänyt metsäkin on vielä pystyssä ja sille lasketaan vieläkin vuosittain kasvulukuja. Toki syyllinen olen minä kun en hakkaa aukkoakaan taivaslaakeaksi vaan aina jää puustoa mahdollisuuksien mukaan. Sitten ne keilaavat ja kuvittelevat jotain metsää näkevänsä.

jees h-valta

Tyhjä kanisteri päätyy pannun pesässä puiden päällä kahteen osaan puukotettuna taivaan tuuliin. Senverran on joskus tullut kokeiltua mutta koska en ole ollut tyytyväinen sahan ”nuhaisuuteen” en käytä enää. Itse tehty 95 tai 98 bensaan sekoitettu tarkka 2%:n seos ja kone on ärtsy ja virkeä peli.

jees h-valta

Visalla ”fiiraa” näin satakuntalaisittain. Ei tuleva uushaavikko ongelma ole vaan se ensimmäinen satsi on aina ongelma koska syötävää on paljon vähemmän. Tuosta noin kymmenestätuhannesta taimesta joku kylä joutaa hirven eineeksikin. Alkuun sentään lähdettiin tuhannella. Aplin e-puuajatus toimii kyllä mutta kuulin senverran ikäviä täällä suunnilla toimivan ja ihan hinnassa M-Groupille pärjäävän ison e-puutoimijan toimista etten uskaltanut alkaa pelleillä moisen kanssa. Etuna olisi ollut että myös latvustavara olisi lähtenyt. Mutta polttelen itse pannun pesässä nyt sitten. Ja tuo puulajin sekoitus tulee myös nyt kuvioon. Kuusta enemmän joukkoon. Luontaista tainta runsaasti tarjolla.

Esillä 10 vastausta, 2,771 - 2,780 (kaikkiaan 21,543)