Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,781 - 2,790 (kaikkiaan 21,543)
  • jees h-valta

    Joku tuossa yllä kritisoi esim. nauhakoukkuja. Kun vetää housun lahkeen päälle jää kaikki se takertuva sinne alle. Noissa nahkaturvakengissä on senverran tuhti nousu että haalari tai turvahousu jää kyllä pysymään sen päälle tosi tiukasti.

    jees h-valta

    Eipä artokaan helpolla kakkoaan tienaa. Itse tässä lähden sitten työstelemään kun tuntuu sopevan mukavasti heränneen. Ja jos ei tunnu aletaan vasta iltapäivästä.

    jees h-valta

    No helkatin hyvä että öljyn hinta alkaa välillä laskeakkin. Kun E85 alkaa jo maksaa saman kun 95E maksoi vuosi takaisin. Melkoinen lovi kuukauden tienestiin kun tässäkin kuussa jo viisisataa mennyt polttoaineisiin.

    jees h-valta

    Aspenin litku ei toiminut kunnolla 201:ssä Stihlissä. Oma seos on paras ja kun sen tekee aina tarkalleen 2%:n seoksella on kone hyvässä iskussa.

    jees h-valta

    Kyllä oikeen hävettää. On tullut joskus äänestettyä Vasemmistoliiton ehdokasta jossain vaaleissa. Taisi olla vielä tämä Nakkilan Myllykoski joka pitäisi olla maa-ja metsätilallinenkin. Hyi hel…..!

    jees h-valta

    Kyllähän niitä hirviä riesoiksi on ollut mutta niiden kanssa on tehty töitä ja saatu ne pois nurkilta. Tokkiinsa sudet auttaa esim. Pohjois-Satakunnan palstalla mutta kyllä siellä yksi paha riehumiskäynti oli tänä syksynä. Oli kalvettu runkoja ja meuhkattu muutenkin aivan kuralle paikoin. Oletin aika ison lauman siihen johkaantuneen.

    jees h-valta

    On ehkä syytä pitää huolta avolavan takakannen moitteettomasta toiminnasta. Yksi noiden autojen paskimmin tehtyjä ovia on juuri takalaita ja sen lukitus. Miksi auto pitää pilata olemattomalla salpalaitteella kun parempiakin on maailma väärällään. Ja toinen on takakannen kuormituskestävyys. Esim. mönkijän ajo avolavalle aiheuttaa sisäkatteen painumaa ja kannen vaijeritkin ovat erittäin kovilla. Hiukan noihin asioihin voisi joku autonvalmistaja paneutua. Esim. myös ajoramppien turvallinen kiinnitys takalaitaan pitäisi kehittää. Kannen alareunassa oleva saranakuppi on myös herkästi ruostuvaa tavaraa ja iäkkäämpänä saattaa jopa muljahtaa kuopastaan koko kansi. Nämä ovat kokemuksia edellisten avolavojen suhdanteesta niiden käytettävyyden suhteen. Tässä nykyisessä kaikki on vielä kunnossa ja siksi korostinkin juuri rasvan ja öljyämisen merkitystä ettei takakansi esim. omin päin aukea huonosti salpautuessaan. Eihän sieltä juurikaan muuten mitään pääse varisemaan.

    jees h-valta

    Arto, se kymmenen vuotta sitten oli aivan eri aikaa kuin nyt. Silloin susia oli todella vähän. Nytkään ei paljon mutta lisääntymään päin. Valitettavasti metsästäjillä vain on kova hinku tappaa kilpailevat lihansyöjät.

    jees h-valta

    Kas kun minun haavikossani ei makooksi hirviä edes läjäpäinkään. Aika harvoin edes käyvät. Yksi hauskimpia ja oudompia juttuja on että haapojen alla kasvavat alikasvosmännytkin saavat rauhassa varttua. Nyt raivaan yhdestä haavikosta alle kuitukoon hieskoivikkoa alta kun tulee hakkuu parin vuoden sisään.

    jees h-valta

    Ei vaan alasajo tehtiin liian rajuna eli kysyntä on voimakkaampaa kuin nyt tarjonta. Onneksi ulkomailta saa kuten tyylilaji nyt on.

Esillä 10 vastausta, 2,781 - 2,790 (kaikkiaan 21,543)