Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,881 - 2,890 (kaikkiaan 21,543)
  • jees h-valta

No joo. Eipä kyllä aivan pelkästään Groupin vaatimuksistakaan ole kiinni. Olen huomannut että motokuski on se joka sen tukiksi merkkaa tai ei. Aika nopea on syyni ja tuomio sen mukaan. Kokenut kuski tuntuu puoltavan hiukan metsänomistajaakin. Kuten aiemmissa keskusteluissa todettua on kotimaan puutavaran tasovaatimus ilmeisen heikko tai sitten kauppiaat ostavat vain mielellään edullista pulkkia. Minä taas voin kasvattaa heille sitä.

jees h-valta

Minulla ainakin istutuksilla näyttää männyn taimet paikoin vetelevän jopa metrisiä uusia kasvuja tänäkin vuonna. Eikä tule liian karvaisia kun hirvet jalostaa sivuoksat pois. Kumma kyllä latva lähtee vain harvoista. Siis tarpeeksi harvoista ettei tule kokonaistappiota.

jees h-valta

Suorittavan luonnon päälle käy eniten kun satuilu ei tahdo enää mennä perille. Selvää ärtymystä havaittavissa kirjoittelussa viimeaikoina.

jees h-valta

Zumin pakuilu senkun jatkuu. Taitaa pakoilla totuutta etten aja pakettiautolla vaan ihan aidolla amerikkalaisella kuorma-autolla. Silti löytyy kyllä viiden hengen asialliset nahkatuolit ja ylellisyyttä monen henkilöautonkin saati pakettiauton vertailuun. SILTI polttoaine maksaa 1,36 ja mitään ylimääräsisiä käyttövoimaveroja ei ole. Revippä siitä kadepelle!

jees h-valta

Metsänmiehen linjoilla. Jätkän pitäisi hiukan miettiä mitä sammakoita sieltä ulostaa kun asiapitoisuus alkaa olla todella kevyttä kamaa. Samoin olen aina tykännyt AMMATTIMIEHEN kommenteista. Ja hyvin ymmärtänyt.

jees h-valta

Onhan se Stihlissäkin säädettävä mutta aina se on tehdassäädöllä kohdallaan ollut. Ammattimies on oikein oivaltanut, isommat kokkareet pois ja menee läpi jäteöljykin jopa ammattikäytössäkin. Joka tietää kyllä rahaa jos saa vaikka joltain reeraamolta lekkereitä jäteöljyä poisvientihintaan. Sehän käy suoraan kun antaa hetken kuljetuksen jälkeen painua kökköjen pohjaan. Eikä käytä aivan kaikkea lekkeristä. Loput yleensä tulee tuhottua polttamalla puitten päällä pannun pesässä kun leikkaa lekkerin pienempiin osiin.

jees h-valta

Olen syöttänyt läpi 201:ssä kaiken mahdollisen ihan tavis-jäteöljystä lähtien. Koskaan ei pumpun kanssa ongelmia. Sitä tulee ketjulle riittävästi. Se on helppo tajuta yksinkertaisesti siitä että ketju pyörii normaalisti eikä kuumene laippakaan. Yhtään ylimääräistä sumua maastoon ei kaivata. Ennen tankit tyhjeni samaa tahtia, nyt öljy kestää kaksi bensatankillista. Ihan hyvä asia.

jees h-valta

Taantunut varmasti mutta suurvalta joka on varoissaan edelleen. En tiedä palstalaisten seurannan tasosta mutta enpä ole maailmalta kyllä kuullut moitteita Venäjän maksujen sujumisesta. Tällä hetkellähän rahaa tulee ”ovista ja ikkunoista” koska energia tuottaa jättihyvin. Ennemmin sanoisin että Suomi on ihan oikeasti kuollut, ei valekuollut. Talouden romahdus alkaa häämöttää jo nurkalla ja pullistelu itänaapuria kohtaan vain pahentaa tilannetta. Sieltä vielä olisi ymmärrystä saattanut löytyäkkin jos edes lakkaisimme puuttumasta sen maan asioihin.

jees h-valta

Metsänomistajat ovat kautta aikojen itse suojelleet aloja joihin ei ole ollut intoa rykiä. Kuten juuri suot ja joskus korpi yms. kitualueet esim. kallioiden ympäristöissä jne. Nyt ei paljon enää haluja ole muuhun kuin kaikki rahat pois ja nopsaan ennen seuraavia pakkoja.

jees h-valta

Noh, syytön minä siihen olen. Eipä nykymaailmassa enää kovin paljon sitouduta vaan astutaan oksalle ylemmälle aina kun mahdollista. Sanoisin että ongelma on firman ajatusmalli siitä että meille jäsenpalvelusopimuksen tehneille pitää olla omat ostajat. Kun kuitenkin meitä on vielä suhteellisen harvassa tulee ostolle aika järjetön aluekokonaisuus työmaaksi eli ajoa paljon ja pitkiä päiviä.

Esillä 10 vastausta, 2,881 - 2,890 (kaikkiaan 21,543)