Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,941 - 2,950 (kaikkiaan 21,543)
  • jees h-valta

Jokainen sairastunut hoidetaan sivistysyhteiskunnassa. Jopa kaunaiset kepulaisetkin!

jees h-valta

Paskanjauhantaa! Hoidetaan me rattijuopotkin kun ne itsensä teloaa ja tupakoijatkin keuhkosyövän saatuaan. Per…een typeriä kommentteja!

jees h-valta

Satakunnassa suunta onkin suoraan hel….iin! Sudet ainoa pelastus ja siitäkin alkaa jo ihmisenkin elo olla riskirajoilla. Yksi ihminen väittää jo suden huökänneen kimppuunsa mutta tutkimuksethan sen sitten aikanaan vahvistaa tai kumoaa. Kaaos hirvieläinten kanssa alkaa olla tosiasiaa ja alkaakin kummastuttaa miten jokapäiväiset kolaroinnit saadaan yleensäkin noinkin rauhallisesti kuitattua. Itse olen tämän kesän aikana todistanut lukuisia kertoja tielle nousevaa hirveä. Kerran myös tuoreella peurakolaripaikalla. Pakko ollut muuttaa pidemmän matkan kulku päivänäön tapahtumiin.

jees h-valta

Olet Jovain paremmalla tiellä. Alat tunnustaa virheitäsi.

jees h-valta

Tällaisia zummareita kirjoitteleee lehtien mielipidepalstoille aivan yhtä ”älykkäitä” töksötyksiä. Tänään Satakunnan Kansassa joku vaati koko Satakuntaa luonnonsuojelualueeksi. Ennenkuin on liian myöhäistä. Itekseni vain ihmettelin että mistähän tässä ollaankaan myöhästytty?

jees h-valta

Tämä rokote (Moderna siis) taas minulla soveltui paremmin (kahdesta olis voinut valita) terveydenhoitajankin mukaan. Ei tukosriskiä. Mitään käsivarren kipua tai mitään muutakaan oiretta rokote ei ainakaan vielä ole ilmituonut. Tuskin tuokaan enää.

jees h-valta

Päätöksemme perustuu ensinkin SATSHP:n voimakkaaseen vetoomukseen rokotteen puolesta. Toisekseen avecin työkin olisi vaarantunut varmasti lähikuukausina lisääntyneen painostuksen vuoksi. Nyt korona riehuu Satakunnassa todella lähituntumalla jatkuvasti ja asiakaskontaktitkin alkoivat vaarantua. Kuten olen aiemminkin maininnut mistään piikkikammosta tai rokotevastaisuudesta ei ole minun kohdalla ollut kyse. Nyt vain sattui myös sopivasti järjestely kohdilleen että päästiin molemmat asia hoitamaan samalla käynnillä. Toisen rokottamisesta ei juuri suurta hyötyä olisi ollut. Myös lapsenlapsen käynnit päiväkodin ja meidän kodin välillä aiheuttaa riskiä. Haluan vain kyseenalaistaa näitä isoja suuria mielipidesuuntia ja syntyihän siitä hyvää keskustelua. Kiitos palstakumppanit reippaasta kannustuksesta! (rokotuksen tarvitsijoita oli ruuhkaksi asti naapurikunnan terveyskeskuksen tiloissa. Viimehetken herääjiä siis muitakin)

jees h-valta

Enpä kerro kun eivät kasva. Mäntykin lakittaa ittensä siihen malliin että kasvu ylöspäin ja samoin vahvuuskasvu vähenee marginaaliseksi tuossa sadanviidenkymmenen vuoden kieppeillä. Toki Yaran mannekiiniksi päässeet kasvaa mutta se myös maksaa. Aikaa ottaa ja paljon ja se on liian paljon ihmisen elinikään.

jees h-valta

Antonin sadut ovat  muuttuneet mäntyvoittoiseen suuntaan. Ennen kuusikot kasvoi vain 500-1000 aina ja jokaisella palstalla hänellä ja rivissä tai jonossa, kuinka vain herra tykkäsi.

jees h-valta

Kyllä ne perunat yleensä itää keväisin eikä siinä mitään vaaraa ole. Toki on se vaara että jää maahan laittamatta kun tuli syötyä siemenperunatkin. Mutta olen myös ostanut keväisin ammattiviljelijältäkin ja idut tulee muutamassa päivässä. Säilytys heillä on parempi kuin kotitarveviljelijällä. Pysyvät pimeässä kylminä ja kovina.

Esillä 10 vastausta, 2,941 - 2,950 (kaikkiaan 21,543)