Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset
-
Passittakaa rauhassa vaan. En tarvitse.
jees h-valta 11.10.2021, 05:49Kyllä sitäkin löytyy pohjois-satakunnan palstalta.
jees h-valta 11.10.2021, 05:47Ja yhdessä varsinkin varsin haitallinen tekijä, siinä Toloppa oikeassa kyllä. Äitini eli yli yhdeksänkymppiseksi juuri rasvaisella veriarvolla, kyllä se minullekkin riittää. Ilman uusia riskitekijöitä. Kerrohan arto nyt miksi korona laukkaa esim. Satakunnasa ennätystahtiin vaikka suurin osa meitäkin on rokotettu? Sairaalassa aamun Satakunnan Kansan mukaan myös rokotettuja. Laimenee teho kovin nopsaan.
jees h-valta 10.10.2021, 22:16Väite että korona olisi jo selätetty on suorastaan typerä koska rokote ei suojaa sen tarttumiselta yhtään. Sehän siirtyy rokotetussa yhtä hyvin eteenpäin ja aiheuttaa näissäkin isojakin ongelmia riippuen henkilön terveystilanteesta. Juuri tuossa yksi kaveri poikkesi ja kauhistui kun sanoin etten ole rokotteita hakenut. Hän oli rokotettu täydet mutta harmistui että hän voi tuoda sinulle taudin. Sivistynyt ihminen kyllä tietää mitä rokote auttaa ja mitä ei.
jees h-valta 10.10.2021, 22:11Työterveyshuolto oli juuri ennen kuin edellisestä työstäni lähdin. Silloin keskustelu meni myös rokotustilanteeseeni ja työt.hoitaja ei aivan paljon hoputtanut rokotukselle koska veren rasvapitoisuus saattaa aiheuttaa ongelmia. Ei hän sitä kieltänytkään koska eihän kukaan sitä riskiä uskalla edes ottaa että vastuu siirtyisi tavallaan hänelle. Mutta tunnusti huoleni oikean suuntaiseksi. Tämä ei aivan ole sama kuin korkea kolestroli vaikka A.J. sen suoraksi vetikin. Laajassa verenkuvassa nämä asiat eriytetään vielä omakseen. Nk. huono kolestroli on vain pikkasen kohollaan. Tämä rasva-arvo enemmän. Siitä tulikin juuri uusi patistus että pitäisi mennä uudesti verikokeeseen. Mutta en nyt juuri mene koska pärjään kyllä terveyteni kanssa nyt.
jees h-valta 10.10.2021, 21:52Kuole rauhassa vaan. Niinhän tässä kaikki aikanaan tehdään. Minulle vain ei ole takuuta annettu etteikö se voi tulla se exodus ihan rokotuksestakin. Kuten aiemmin kerroin se on jopa terveydenhuoltoammattilaisen kanssa keskusteltu mitä rasvainen veri ja tuo rokote voivat aiheuttaa. Eivät ainakaan kiistäneet etteikö riski olle olemassa. Enhän tässä kait ole hoitoa tarvinnutkaan, ihan kotikonstein tuo nytkin selätettiin. Miksi ne rokotetut ilkeää sairaalassa maata Berza? Niitä on ainakin SATSHP:ssä ollut sisällä myös. Eikö vahinko yhteiskunnalle ole tuplajättipottia silloin?
jees h-valta 10.10.2021, 20:19Tiedätkö Jovain edes mitä toimiala tarkoittaa? Se ei terminä todella sovi puukaupan vaihtoehtoihin.
jees h-valta 10.10.2021, 20:12No eipä tarvii pidättäytyä, heh!
jees h-valta 10.10.2021, 19:26Minä ainakin etsin omistani aktiivisesti palstoja jotka kelpaisivat tuulimyllyjen pohjiksi. huomenaamusta taas jatketaan kartoitusta erään tuulipuiston tutkailulla.
jees h-valta 10.10.2021, 19:24Olenko joskus sanonut pelkääväni rokotuksia? On minua rokotettu eläissäni useitakin rokotteita. Samoin työterveystarkastuksilla aina otetaan myös verikokeet. Eipä haittaa. Minua, mutta jostain kumman syystä erinäistä määrää kanssaeläjiä. Minä vain maksimoin terveyteni riskeeramatta sitä keskeneräisillä lääketeollisuuden tuhrauksilla. Saattaisin olla vainaa jo.