Käyttäjän kmo kirjoittamat vastaukset
-
Miksi Pohjois-Ruotsin yhteydet menevät etelästä pohjoiseen eivätkä etelästä etelään?
Mannerheimintien sulkeminen istumalla suurella joukolla keskellä katua on myös sosiaalisesti hyväksytty ja suositeltava tapa ajaa asiaa. Tuulikapina!
Suomalaiset voivat ostaa osakkeita noista datakeskuksia rakentavista yrityksistä. Sillähän niistä verovapauksista pääsee osille.
Siinä vieressä Egyptissä käytetään edelleen puuta rakennustelineissä. Ja tais vajaakanttisten lautojen parasta markkina-aluetta olla myös.
25 000 hehtaaria aurinkopaneeleja tuottaisi parhaimmillaan sähköä 25 GW teholla. Eiköhän jatkossa tuulivoimalat pysäytetä aurinkoisina päivinä. Vaikka taitaa herkkäkorvaisimmat kuulla silloinkin tornista ja siivistä lähteviä ääniä.
Ruotsin puolella nimenomaan tekevät vain simulaatioita ja siellä metsät sen kuin nielevät hiiltä.
Yhtä lailla metsänhakkuut alentavat kiinteistöjen arvoa, aiheuttavat lajikatoa, vaikuttavat vesistöihin jne. Kun kritisoitte tuulimyllyjen ympäristövaikutuksia niin käyttäkää samoja kriteereitä myös metsänhakkuiden arvioinneissanne.
Noilla kriteereillä pitää lopettaa myös metsänhakkuut. Mikäs siinä.
Tieliikenteeltä kerättyjä veroja käytetään myös liikenneonnettomuuksissa loukkaantuneiden hoitoon. Liikenneonnettomuuksissa kuolleiden verokertymä jää pieneksi. Kunnat rakentavat ja korjaavat teitä kunnallisverojen tuotoilla, ei tieliikenteestä perityillä veroilla. Tieliikenne aiheuttaa myös melu- ja hiukkaspäästöjä jotka aiheuttavat sairauksia ja kustannuksia, ja alentavat asuinalueiden arvoa. Autoilijoiden matkakuluvähennykset vähentävät verokertymää.
Palstamme parhaimmistoa pitää muistutaa että tieliikenteeltä perityillä veroilla on monta muutakin tieliikenteeseen liittyvää käyttökohdetta kuin teiden kunnossapito!
Alankomaissa saman verran tuulivoimaa kuin Suomessa, asukkaita kolminkertaisesti, pinta-alaa kahdeksasosa. Muuta Kalle damiin, siellä ei tuulivoima häiritse.