Käyttäjän mehtäukko kirjoittamat vastaukset
-
Eihän ojittamattomille soille ja nevoille pitäisi kannata muuta tehdä kuin vain lakkoja keräillä.
Puuntuhkan levitys luonnostaan kasvaviin hyvälaatuisiin rämemänniköihin kannattaa.
mehtäukko 11.2.2018, 12:36Joovuan ..”puukauppasopimusten vastainen toiminta on yleistä, väittäisi maan tavasta…”
Tuon täytyy olla puukauppatoiminnasta tietämättömän vatukosta viittilöivän synkkä yksinpuhelu.. !?
mehtäukko 11.2.2018, 11:16Enpä usko ratkaisuksi.
Itse mh-töissä kun pitäisi olla tekijämiehiä/naisia.
mehtäukko 11.2.2018, 06:59Niin mikä velvollisuus olisi? Missä on liikesalaisuuden raja ja kenelle sen vatvominen kuuluu?
Vai tiedottaako Joovain hevosmiehille, minne mahdolliset (hankinta) puukaupparahansa törsää?
mehtäukko 9.2.2018, 16:33ML osuus on ”vain” vajaa 2200. Suuren savotan kippaus on loput.
mehtäukko 9.2.2018, 14:56Aloitukseen viitaten kun kartellikäräjien laskua rumpsahti 13500 € + alv joka mo-valittajalle, sattaahan se suuta kuivata…?
mehtäukko 8.2.2018, 11:12Ei pitäisi tuollaisen edessä taipua.Palaute lähtee.
mehtäukko 8.2.2018, 09:13Sen voi kyllä tiellä liikkuja monesti todeta, että tienhoito on kilpailutettu ulalle.
Esim. alueurakoitsijana häärivä Destia kurmuuttaa yrittäjänsä kovalla painostuskusetuksella hinnattomiksi. Painostettuna vaihto-ehtona oleva könttähinta koko vuodelle on tiukka kuin viulun kieli.Lähteä saat tielle luvan perästä …ja mummot pyöräilevät kinoksissa.
Kun potti olisi alkuvuodesta jo hangattu, lopun saat ajaa omillasi! Senpä arvaa mikä on tällaisella hommalla jatkumo…ja teiden kunto.
mehtäukko 8.2.2018, 09:02” Sama koskee metsäalaakin. Tosin täällä se on ihan tosiasia, että työ on raskasta ja likaista =D Koneellinen puunkorjuukin, kun on huollot ja muuta, ei pelkästään kopissa istumista..” kirjoitti Miisu4F.
Ja höpö höpö. Ei tarvitakaan konehommissa puhua samaan aikaan valkoisista rukkasista, mutta niin 70-luvun, kuin tämän vuosikymmenen koneilla ajaneena ”jonkin verran” ajaneena tiedän missä mennään.
Jos ennen oli meluisa ja vetoinen kylmä koppi, nykyään kuski istuu esilämmitetyssä ja ilmastoidussa todellakin maisemakonttorissa.Kunhan monen nykynuoren raskain työvaihe ei vain olisi ”lievästi” ylipainoisena hilautua siihen hyttiin?
mehtäukko 7.2.2018, 19:56Minä taas olen läpeensä kyllästynyt metsäradion vihertämiseen. Suivauttaa aina aiheen lipsuminen että nappulasta väännän…