Käyttäjän mehtäukko kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 11,601 - 11,610 (kaikkiaan 12,444)
  • mehtäukko

Ei ole mullakaan jk :sta, tasa-ikäisestä variaatioin neljättäkymmentä.

Ne kuvat, joita silloin tällöin jk:sta putkahtavat, eivät vakuuta.Mielikuvituskaan ei riitä.

mehtäukko

Eikö siinä kasvatusmallissa ole väkisinkin toispuoleisia kylespuita ja monen kerroksen väkeä? Honteloita mä ja ko jotka kurkottavat valoon, on väistämättä?!

mehtäukko

Harrastelija, kirjanpa hyvinkin saa kohta kasattua. Jos kaikki teesit ladataan kansiin ilman rönsyjen vesurointia, saattaa ns. ”uudehkon metsänomistajan” tietokone tiltata pahemman kerran.

Ellei sammua kokonaan?

mehtäukko

Avoimessa markkinataloudessa ei ole pakko olla missään jäsenenä. Jäsenmaksut ollevat vapaa-ehtoisia?

mehtäukko

Silloin taas korjuun  €/m3 hinta on vielä järjettömämpi..!?

mehtäukko

Hokasin saman.Sen on ”pakko”olla noin.

mehtäukko

No. Uhraudun esittämään tarkentavat kysymykset jos aloittaja ei keksi:

– mitä oli ne puunkorjuun (hakkuu/ajo)  ulkopuoliset työt joita mhy veloitti.?

-paljonko €?

-mikä oli poistettavan keskijäreys (L/r)?

-mikä oli mhy:n oma siivu € ?

mehtäukko

Mhy:llä voisi olla jonkinlainen paikkansa jatkossakin, mutta nykymenolla se ajaa itsensä umpikujaan.

mehtäukko

Tämä ei ole johtopäätös, mutta jos mhy:tä olevinaan pidetään mo:n puolustajana samalla puolella, se ei oikeuta rosvouksiin, olipa tai ei mo:lla haluja itse tehdä töitä.

Luottamusta joko on tai ei.

mehtäukko

Harrastelijan arssinointi on hyvin lähellä sitä ”menetelmää”, josta olen jurnuttanut:

Mhy kilpailuttaa,tuomaroi ja näkemänsä perusteella työntyy apajalle tyhjentäen pajatson. Tuo on tässäkin tapauksessa mahdollista.

Esillä 10 vastausta, 11,601 - 11,610 (kaikkiaan 12,444)