Käyttäjän mehtäukko kirjoittamat vastaukset
-
Ei ole mullakaan jk :sta, tasa-ikäisestä variaatioin neljättäkymmentä.
Ne kuvat, joita silloin tällöin jk:sta putkahtavat, eivät vakuuta.Mielikuvituskaan ei riitä.
mehtäukko 14.1.2018, 13:03Eikö siinä kasvatusmallissa ole väkisinkin toispuoleisia kylespuita ja monen kerroksen väkeä? Honteloita mä ja ko jotka kurkottavat valoon, on väistämättä?!
mehtäukko 14.1.2018, 12:43Harrastelija, kirjanpa hyvinkin saa kohta kasattua. Jos kaikki teesit ladataan kansiin ilman rönsyjen vesurointia, saattaa ns. ”uudehkon metsänomistajan” tietokone tiltata pahemman kerran.
Ellei sammua kokonaan?
mehtäukko 14.1.2018, 12:36Avoimessa markkinataloudessa ei ole pakko olla missään jäsenenä. Jäsenmaksut ollevat vapaa-ehtoisia?
mehtäukko 14.1.2018, 12:29Silloin taas korjuun €/m3 hinta on vielä järjettömämpi..!?
mehtäukko 14.1.2018, 10:56Hokasin saman.Sen on ”pakko”olla noin.
mehtäukko 14.1.2018, 10:40No. Uhraudun esittämään tarkentavat kysymykset jos aloittaja ei keksi:
– mitä oli ne puunkorjuun (hakkuu/ajo) ulkopuoliset työt joita mhy veloitti.?
-paljonko €?
-mikä oli poistettavan keskijäreys (L/r)?
-mikä oli mhy:n oma siivu € ?
mehtäukko 14.1.2018, 10:13Mhy:llä voisi olla jonkinlainen paikkansa jatkossakin, mutta nykymenolla se ajaa itsensä umpikujaan.
mehtäukko 14.1.2018, 09:53Tämä ei ole johtopäätös, mutta jos mhy:tä olevinaan pidetään mo:n puolustajana samalla puolella, se ei oikeuta rosvouksiin, olipa tai ei mo:lla haluja itse tehdä töitä.
Luottamusta joko on tai ei.
mehtäukko 14.1.2018, 08:20Harrastelijan arssinointi on hyvin lähellä sitä ”menetelmää”, josta olen jurnuttanut:
Mhy kilpailuttaa,tuomaroi ja näkemänsä perusteella työntyy apajalle tyhjentäen pajatson. Tuo on tässäkin tapauksessa mahdollista.