Käyttäjän mehtäukko kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 11,671 - 11,680 (kaikkiaan 12,444)
  • mehtäukko

Valopuu-teoriaa todellakin, joka käytännössä pitää paikkansa.

Johan jo tavan jaksollisen,-  vaikkapa hehtaarin aukon päivän puoleinen reunakaista vaatii varjostuksen takia mielellään kuusen taimet.

Kuinka sitten mä- ko lähtee läntistä ,joka on kokonaan varjossa…?!

mehtäukko

Kyllä, olen täysin samaa mieltä että Valtiolle se vastuu kuuluukin kaikista vahingoista joita se toimillaan tai toimimattomuudellaan aiheuttaa.

Vuosia sitten lentolaskentaa suoritettiin, jonka seurat kustansivat, mutta niistäkään tuloksista ei ollut hullun hurskaapaa hyötyä. Maalaskenta ravattiin ja kun tulokset olivat tietysti ristiin, ei jäänyt muuta kuin sapekkaita mieli-aloja.

Minä olen koko hirvipolitiikkaan niin suivaantunut, etten ole lähtenyt enää mihinkään palavereihin. Mitä se sonnan jauhanta hyödyttää vuodesta toiseen.

mehtäukko

Kyllä. Olen edelleen kestävän, tehokkaan ja mahdollisimman tuottavan metsätalouden kannalla.

Suojelu ja ”sielullinen” toiminta kuuluu kuvioon, mutta museointi ei.

mehtäukko

Juurikin noin.

Paitsi että koko ruljanssin kuuluisi itse Valtion kustantaa vaikka kehitysapurahoista.

Erään kerran ministeriön virkamies lausahti, että hirvet ovat valtion omaisuutta kun niitä yritetään vaikka ampuilla,- luvan kanssa tai salaa.

Millä perusteella maksajina ovat metsästäjät?

Niinhän Valtion viinan juonnin kaikki väiveetkin maksatetaan veronmaksajilla.

mehtäukko

Meidän metsät ovat jaksollisia, hoidettuja ja tilanteen mukaan 2-vaiheisia niin luontaisesti kuin istuttaen uudistettuja jos on epäselvyyttä.

Mutta Jovainin lopusta palastelusta en saa tolkkua ?!

mehtäukko

Takaisin aiheeseen…!

”Paljonko niihin uusmuodikkaisiin…”

Entäpä sitten, kun tykky runtelee ne lihotettavat tulevat jk:n ”rahapuut ” mitä todennäköisimmin tuhannen p..n päreiksi ennen aikojaan?

mehtäukko

Olen vakaasti Visakallon linjoilla Suomen valitsemista linjoista armeijamme suhteen. Siinä kun ruåtsalaiset kompuroivat käänteissään, vakaa asevelvollisuuslinja naiset mukana on perusjärkevää meininkiä.

Ulkoiset uhat ,mutta kun maan sisällä alkaa olla vaikka minkäväristä kuuhaketta…

mehtäukko

Tasa-ikäisen toistuvat (2) harvennukset kestävät jos yleensä kestävät. Mutta sittenkin jos taimikonhoidot ja harvennukset jätetään riukuuntumisasteille, rutinahan käy.

Jk:n toispuoleiset oksistot ja rimpulat alispuut suurten varjossa tuottaa taatusti selvää hakkelusta.Niitä puita kun ei edes tuuli huojuttele.

mehtäukko

Tämä eurostoliitto on niin epäsuhtainen röykkiö kehityksiltään, mentaliteeteiltaan, arvoiltaan jne, että tasapäistäminen tulisi järjettömän kalliiksi ja mahdottomaksi muutenkin.

Sitävastoin pohjoismaiden itsenäisten valtioiden tiivis liittoutuminen olisi jo toinen jutsku.

mehtäukko

Mutta kun lähdetään aloittajan toivomuksesta…

Juontokoura on yksikertaisin hydr.vekotin, jolla tulee yksin ja/tai reen kanssa pölkkyä laaniin..

Esillä 10 vastausta, 11,671 - 11,680 (kaikkiaan 12,444)