Käyttäjän MJO kirjoittamat vastaukset
-
Rahan lahjoittaminen vastikkeetta ei ole viisautta, vaan tyhmyyttä. Kyllä sinäkin vielä opit, kunhan korvan taukset kuivaa.
Siinä vaiheessa kun varallisuutta on seitsemän numeroinen summa. Ei jaksa liikaa vaivata päätä onko sähkölasku 120 vai 150€. Toiseksi mistä sinä kalle tiedät paremmin minun sähkönkulutus ajat? Ja mikä sopimus on edullisin juuri minulle.
MJO 9.3.2024, 15:52Huomattavasti nuorempi rouvakin on läpeensä tyytyväinen
Kun saa olla rauhassa?
MJO 9.3.2024, 15:51Voisiko seurakunta erottaa Räsäsen? Joka kerta, kun avaa suunsa, niin ero aalto kirkosta pyhkäisee seurakuntien yli.
Löytyi edes joku piispa, joka ilmoittaisi. Pidä ämmä turpas kiinni.MJO 9.3.2024, 10:16On tietenkin erikoista, että terveyskeskuskäynnit ovat puolittunut 20v aikana. Järjestelmä tulee yhä tehottomammaksi.
Pitäisikö sille järjestelmälle keksiä jotakin? Ei se parane, että sinne keksitään taas joku uusi himmeli vanhojen lisäksi.
Hoitokodeissa hoitajat pesevät pyykit, lämmittävät ruuat, hoitavat lääkäri käyntien saattamiset, jopa hoitavat siivoamisen. Ei siinä jää itse päätyöhön aikaa per asukas.
MJO 9.3.2024, 10:06Varsinkin alhainen sähkölasku on maailman tärkein asia.
Näkee,että maailma alkaa olla melko pysähtynyttä.
MJO 9.3.2024, 09:2930 vuoden aikana sijoituksia hoidettu siihen malliin, ettei muutaman sadan pisteen laskut näy.
Tolppa ei muuta leuhkimista keksi, niin leuhkii olevansa vanhus. En käsitä, mitä keulimista siinä on?
MJO 8.3.2024, 22:51Tolpan silmistä on himo sammunut ajat sitten.
MJO 8.3.2024, 18:38Eli 45%:lla on yli 10snt/kWh. Minusta se on suurimäärä huijauksen uhreja.
MJO 8.3.2024, 16:53Eipä tarvitse ihmetellä olkiluotoa kun jatkuvasti huoltoa vaatii. Intialaiset hitsarit ollut töissä 4 e tuntipalkalla . Eilen a studiossa sähköliiton ukkeli kertoi.
kertoiko ukkeli, että suomalainen hitsari on uhanalainen laji. Niitä ei riitä noin suurelle työmaalle.
MJO 8.3.2024, 14:16Siitepöly onkin tunnetusti raskasta. Siinä tuulimylly nopeuksissa laakerit loppuu