Käyttäjän MJO kirjoittamat vastaukset
-
Ne jotka eivät pysty maksamaan autoaan ajaa liian kalliilla autolla. Tuskin niitä on iso osa.
MJO 10.7.2025, 18:42Just joo.. Älä usko valtamediaa, älä usko tekoälyä, äläkä usko koulutettuja ihmisiä..
Usko ainoastaan vanhoja seliinejä metsälehden foorumilla 🤣
MJO 10.7.2025, 18:33Tekoälyn vastaama.
Ilmaston kannalta: Akkuteollisuus on välttämätön osa siirtymää kohti vähähiilistä yhteiskuntaa. Hyödyt ovat suuremmat kuin haitat, jos tuotanto on vastuullista.
MJO 10.7.2025, 16:05Nuo akkuvehkeet vaatii kaikkia mineraaleja joiden takia sademetsiä hakataan kun kaivoksia ja teitä tehdään.
Foliohattu pois päästä! Metsäkato ei varmasti johdu mistään kaivoksista. Ei edes tuulivoimasta.
MJO 10.7.2025, 09:21En ottaisi Ferraria vaikka ilmaiseksi saisin. En osta sähköautoa. Molemmat jäisivät minulta pihankoristeeksi, koska niillä ei voi liikkua käyttämilläni teillä ja maastoissa.
Niinpä. Tuskin Ferrarin omistajakaan ottaisi vanhaa avolava-autoa pihallensa.
Millä perusteella on ilmastolle parempi ajaa vanhalla autolla?
MJO 9.7.2025, 21:57Noh.. minkä auton hankkiminen on sitten taloudellisesti järkevää? Harvan hinta nousee käytössä.
Siltäkin kannalta voi miettiä. Kannattaako tulevaan kuolinpesään pelkästään säästää?
Samoin Ferrarin omistajalle on turha perustella parin tonnin avolava hankinnan järkevyyttä. Tuskin hänen mielestä siinä on mitään järkeä. Samoin jos tarvii sora-auton, niin Ferrarissa ei ole järkeä.
MJO 9.7.2025, 17:09Täysin samaa mieltä Husse! 👍
MJO 8.7.2025, 21:21Eihän sähköliittymät saaminen olekaan mikään ihmisoikeus. Varsinkaan toisten maksamana.
MJO 8.7.2025, 13:22Ei varmaan kannata ostaa sähköautoa, jos pitää kylillä parin päivän välein 100 kwh akkua latailla julkisilla asemilla. Varsinkin hitailla ac-asemilla.
MJO 7.7.2025, 16:59Tasan ei mene tuet. Jalkapalloseurat saavat yhteensä alle 2 miljoonaa. Suomessa on lähes 170000 rekisteröityä pelaajaa, joista suuriosa junioreita.