Käyttäjän MJO kirjoittamat vastaukset
-
Palinin Audi Q7 on Vaihdettu XC90:en. (eli se on Volvo myynnissä, ei Peugeot) Siinä olis jeesille ollut kunnon hybridi.
MJO 8.2.2018, 09:03Nykyisin 3 kovaa ja 3 ainoata. Hybridihaapa, Metsä Grouppi ja pösö (ehkä myös oleo-mäkki raivurit).
Idiootit eivät luota pelkästään näihin.
MJO 8.2.2018, 08:39Reilu vuosi siitä on. Ei siinä ajassa ole vanhalla miehellä mikään muuttunut.
Samasta hybridi tuubasta silloinkin uhoilit. Tuuliviiri on tuuliviiri.
Nykyisinhän BMW on jessen mielestä vanhan aikainen ja romu.
MJO 8.2.2018, 08:22Nyt olen aika varmasti seuraavana VW:n vaihtamassa joko seuraavaan samanmerkkiseen tahi BMW:n esim. X6. Kutoskone on tietysti se jonka haluan ja mielellään laadukkaan paketin sen ympärille. VW putoaa ehkä juuri siksi kun siellä aika paljon noissa nuoremmissa nelosmyllyjä nokalla.
Näin jesse uhosi tässä keskustelussa 28.11.2016 klo 22.30. Oliko koskenkorvan voimalla vai meniko pahin ”kuume” ohi. Painamalla hellästi otsaa tyhjällä lompakolla? heh heh..
MJO 7.2.2018, 09:28Otetaan esimerkki: Valtio nostaa asiotulon veroa 2%. Mitä tapahtuu. Vaaditaan, että työntekijän reaalitulot eivät saa laskea, joten nostetaan palkkoja myös 2%.
Miksi otit esimerkin, jota ei ole oikeasti tapahtunut ?
MJO 7.2.2018, 09:18Ainakin minä maksoin itse liiton maksun 360e yhtenä laskuna.
Varmaan tuo verojen ennakonperintäjärjestelmä on aika paljon helpompi ja vähemmän resursseja tarvitseva, verrattuna jokaisen omatoimiseen maksamiseen. Luotettavuus tuskin on ainoa kriteeri siihen.
MJO 7.2.2018, 09:01Mutta yritykset maksavat ne palkkatyöläistenkin verot ja maksut. Minä en ainakaan maksanut itse sotu maksuja enkä palkkaveroja.
Minä ainakin maksoin veroni omasta palkasta, vaikka itse teknisen tilisiirron palkanmaksaja tekikin. Vai muuttaako tilannetta, jos veroprosenttini olisi nolla ja maksaisin kaikki verot itse mätkyinä?
Tolppa kapitalisti yrittäjänä varmaan ymmärtää myös sen, että sen tolpan yrityksen (esim. kauppa) tulot ja myös verot maksaa taas esim. palkkatyöläiset ostamalla tollon kaupasta. Vai onko Tollolla joku rahakaivos, joka louhii rahaa tyhjästä?
Sitten tollon yritys jakaa almuja MJOlle (palkkana) Tämän lisäksi Tollon firma jakaa rahaa yhteiskunnalle mukamas MJOn veroina (oikeastihan ne on Tollon veroja) Nekin verot tuhlataan esim. MJOn lapsien kouluttamiseen.
Eihän MJO maksa itse ostoksiaankaan Tollon kaupassa vaan tollon kauppahan maksanut nekin oikeasti (palkkana). Siitäkin tollon lahjasta MJOlle Tollo joutuu maksamaan ALVin.
Koskahan MJO alkaisi maksamaan edes itse veroja?
MJO 6.2.2018, 15:27Kova on Tolopan eläke, jos 1,45% eläkkeestä vastaa toimistotyöntekijän kk-palkkaa. Verosuunnitelukin on tollolla hallussa, kun n. 30% verotuksella selviää.
MJO 1.2.2018, 15:44Koska se on kova pala työnantajapuolellekin?
Jos se olisi kova pala, niin olisivat ärähtäneet. Ei se varmaan ollut työnantajapuolelle niin kova pala.
AY pamppuja ja SDP:tä alkaa huolestuttamaan, kun vuosi vuodelta vaikutusvalta alkaa kadota jalkojen alta. Hyvä niin..
MJO 1.2.2018, 14:43Eikö nämä mielenilmaisut voisi pitää viikonloppuisin, jollei ne kohdistu suoraan työnantaja puoleen.
Se että työnantajat ottavat kantaa ”metoo”-kamppanjoihin. Ei sitä tehdä työnseisauksilla tms.. tavoilla. Joista olisi haittaa työntekijöille.
MIISULLE se tarkoittaa palkatonta päivää. Maksajalle vähän enempää.