Käyttäjän MJO kirjoittamat vastaukset
-
Luuleeko jesse, että diesel autojen pakoputket eivät kestä ja niitä pitää vaihtaa alvariinsa. Pakoputket kestävät nykyisin paremmasta valmistusmateriaalista johtuen. Eikä ennenkään ruostuneet ajonaikana vaan kylmänä ollessa.
Huomaa ettei harjavallan kaveri ole kuin kouluttamaton lvi-putkijulli.
MJO 12.7.2017, 10:50Tolopaisen itseensä vertaava kommentti on vastaava. Ei tupakointi ole haitallista, kun naapurin ukkokin on hengissä.
MJO 11.7.2017, 13:28Kannattaako jesse tehdä itsestä naurunalainen tinkaamalla asiasta, josta on autuaan tietämätön. Jollei tiedä hiukkassuodattimen toimintaa, niin miksi pitää väitellä jostain ongelma jätteen keräämisestä.
MJO 11.7.2017, 01:04Yli 300 kaatoa reilussa 40 vuodessa omilta mailta. Silti hirviä minimaalinen määrä, ettei tuhoja ilmene. Ei oikein kuulosta uskottavalta yhtälöltä.
MJO 8.7.2017, 19:02Ei jesse 20ke uuden auton hankkiminen ole myöskään taloudellisesti kannattavaa. Sinun kipupiste on siinä, minun jonkinverran kalliimpi. Varmaan taloudelliselta kannalta olisi järkevintä ajaa muutaman satasen autolla.
Minun kääreliinoissa ei kuitenkaan tule olemaan taskuja, joten sen mukaan eletään.
MJO 8.7.2017, 17:06Jotkut haluavat jesse viedä rahatkin hautaan.
vai että premium autot ovat huonosti varusteltuja? No ehkä jessen 15 vuotta sitten premium ollut.
Jesse Köyhälle se on ehkä paljon, muttei kaikille.
MJO 8.7.2017, 11:47Mulle on ja on ollut jesse ihan normaalia kymmenien tuhansien tappiot lähi vuosina, kuten kaikille n. 70ke auton omistajille.
MJO 7.7.2017, 21:06Täytyy ihmetellä jesseä. Kaveri osti juuri polttomoottorilla varustetun auton ja samalla on lähettämässä ne lähes suorintatietä paalaamoon.
MJO 5.7.2017, 23:02Jessen mielestä röörin volvon arvo romahtaa sähköautojen vuoksi, Tuskin jessen tuliterä polttomoottori pösön arvo kiertää samaista tiputusta. Jos sellainen rommaus tulloo
MJO 5.7.2017, 11:11Jesse on esittänyt täällä viimeisimpinä innovaatioina omasta autosta löytyviä asioita, jotka ovat olleet useamman vuoden saatavilla ihan vakiovarusteina lähes kaikkiin merkeihin (jopa pösöihin).