Käyttäjän Nostokoukku kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,301 - 1,310 (kaikkiaan 8,535)
  • Nostokoukku

Hastelijaltako meni herne nenään, kun paljastui, että muutkin ovat innostuneet aivan oikeasta sijoittamisesta, ei vain kuvitteellisten osakekirjojen kanssa leikkimisestä. Tietenkin se vaatii hieman muutakin ponnistelua, sitä jota työksi sanotaan. Sekö siinä niin hävettää? Jos minua tarkoitit, niin teen itse katiskani ja pauloitan suurimman osan verkoistani. Ja ei hävetä sitä sanoa, vaikka sitä joku työksi sanookin. Osaako Hastelija tehdä puuvanteisen katiskan? Minä osaan, mutta riittävän ohuet ja pitkät näreenräipät alkavat olla vähissä. Ja osaan minä ostaa osakkeitakin, mutta ei kiinnosta laittaa rahatukkoa niin vasikan hännänpäähän. Hastelija ei taida osata tehdä kuin jälkimmäistä.

Nostokoukku

Yritin tuota juuri RölliRanelle perustella. Joudut kohta Visa sinäkin mielipiteesi takia RölliRanen röllikaartiin. Pidä varasi.

Nostokoukku

Etkö parempaan heittoon pystynyt? Oliko venäläinen sähkö kotimaista, kun se tuli suomalaisen muuntajan kautta? Eikös se ostettu rahalla Venäjältä? Onko venäläinen öljy intialaista, kun venäläinen raakaöljy jalostetaan venäläisten omistamilla jalostamoilla Intiassa?

Nostokoukku

Minusta  sähkö on sieltä kotoisin mihinkä se maksetaan. Tuurivoimalat ovat Suomessa, mutta omistajat yhä useammin ulkomailla ja sinne menevät rahat. Se ei siis ole kotimaista energiaa. Hankkeet valmistellaan suomalaisen yhtiön nimissä, tosin niihinkin tulee jo usein rahoitus ulkomailta. Valmiit luvitetut hankkeet myydään sitten ulkomaille monimutkaisten yhtiöjärjestelyjen kautta. MOJ selvitti äskettäin ulkomaisten siirtoyhtiöiden järjestelyjä. Sama toiminta toimii tuuriteollisuudessa.

Nostokoukku

Kotimaisella turpeella soisi energianlähteenä olevan merkittävämpi rooli kuin ulkomailta ostetulla sähköllä. Ulkomainen sähkö on pian määräävässä asemassa energiahuollossa. Ja se ei ole käyttäjän kannalta hyväksi.

Nostokoukku

Se on Putinin ja Trumpetin diili. Kummallakin on sama tavoite, heikentää Eurooppa taloudellisesti. Sen jälkeen ehkäpä muutenkin.

Nostokoukku

”Villi lapsi” oli Pellen parhaita lauluja.

Eikö nämä peukalon levittäjät pitäisi siivota jonnekkin. Ei ole mahdoton tehtävä Helsingin kokoisessa kaupungissa eikä koko Suomenkaan mittakaavassa päästä heistä eroon. Onkohan vain niin, että toiminnan rahoittajat ja voittojen kerääjät ovat liian nimimiehiä. On suurimpia rikoksia ihmisyyttä vastaan levittää näitä aineita jopa lapsille.

Nostokoukku

Olen hyvin iloinen, että muutkin ovat huomanneet sijoituksieni kannattavuuden. Katiskat ja verkot. Puhtaaseen riskittömään tuottoon kannattaa aina sijoittaa.

Nostokoukku

Hauki on kaikilla tavoilla laitettuna hyvää kalaa. Suolakalanakin erinomaista. Suolaa vain niin paljon, että liha muuttuu kiinteäksi.

Nostokoukku

Eikös trippisienet tunnettu jo kivikaudella? Shamaanit ja poppamiehet niillä etsivät enneunia. Mutta tuskin aiheutti samanlaista riippuvuutta kuin nykyinen peukalon imeskely.

Esillä 10 vastausta, 1,301 - 1,310 (kaikkiaan 8,535)