Käyttäjän Nostokoukku kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,511 - 1,520 (kaikkiaan 8,573)
  • Nostokoukku

Onko presidenttimme alkanut veljeilemään amerikkalaisten lisäksi myös venäläisten kanssa. Hänellä tuntuu olevan ensikäden tietoa venäläisten aikeista. Ovatko venäläiset ilmoittaneet hänelle haluavansa eskalaatiota? ( Stubb: Venäjä hakee eskalaatiota ). Ovatko venäläiset ilmoittaneet hänelle, että ottavat täyden vastuun hyökkäyksestä? ( Stubb: Venäjä kantaa vastuun teosta ) Lainaukset sanasta sanaan.

Näin tehdään mis ja dis informaatiota. Ymmärretään tahattomasti tai tahallaan väärin jonkun sanomisia.

Nostokoukku

Vesilinnuissa ne ovat vielä arvokkaampia.

Nostokoukku

Ei näiden henkilöiden tarvitse syöttää probakandaa. He vain junailevat päätöksiä. Heidän puolestaan on selittelijät erikseen.

Nostokoukku

Ei minun ole mitään tarvetta valkopestä kenenkään toimia. Minusta on vahvaa toimintaa ja kaikkensa tekemistä jos provosoi vastapuolta ampumaan omia joukkojaan.

Hypridivaikuttamisen keskuksen päälikkö sanoi, että on myös mahdollista, että lennokit ovat ajautuneet Puolaan vahingossa häirinnän tuloksena. 140ärrällä on vahva tulkinta, että näin ei ole käynyt. Mistä sait tiedon joka kumoaa mainitun kommodorin esittämän mahdollisuuden?

Nostokoukku

Hirvenmetsästäjät ovat vain mielissään, jos vuokraa maansa vain hirvenmetsästykseen. Miten lie muiden seuran jäsenten laita? Kaikki kun eivät metsästä vain hirveä. Sekin on muistettava, että jos olet hakeutunut ja päässyt seuran jäseneksi metsänomistajana ja vuokraat maasi vain hirvenmetsästykseen, et ole oikeutettu metsästämään pienriistaa kuin omilla maillasi. On oikeus ja kohtuus, että pysyt silloin poissa seuran muilta vuokraamilta pienriistamailta.

Nostokoukku

Johtajilla on varmaankin takanaan koneistot, jotka syöttävät heidän kauttaan hyvin valikoitua tietoa maailmalle. Mutta on kyllä melko varmaa, että tietämättömyydestä ( mis) johtuvaa valetta ei levitetä. Kaikki julkituotu vale on hyvin harkittua ( dis) ja sillä ajetaan omia etuja. Tuskin tietämättömyyden takia USA hyökkäsi aikoinaan Irakiin ja nyt Iraniin. Syyksi ilmoitettiin ( dis) kemialliset aseet ja ydinaseet. Täytyihän näistä olla todellinen tieto. Uskooko joku että maailman mahtavin tiedustelukoneisto erehtyi näin totaalisesti? Johtajat ovat keulakuvia. Todelliset vaikuttajat, ne jotka todellisuudessa jostain päättävät, eivät esiinny julkisilla roskakanavilla eivätkä muksi golfpalloa eivätkä kaulaile heille merkityksettömien maiden merkityksettömien presidenttien kanssa.

Nostokoukku

Syntymäkotiini sähköt tulivat vasta minun aikanani. Siihen asti tuvassa tohisi Tilley. Kylän ensimmäinen tv tuli naapuriin, entiseen kestikievariin. Samanlainen kyläläisten vaellus oli sinnekin. Vanhaisäntä sanoi vieraille nukkumaan mennessään, että laittakaa lähtiessänne tv ja ovet kiinni. Öljykaminavaihe jäi kotonani väliin. Koulussa kyllä haistoi kenen kotiin tämä edistys oli tullut. Keskuslämmityskattilaa eikä sähkölämmitystä ei kotiini tullut. Talo oli rakennettu ns. sydänmuurin ympärille. Ilmakanavia pitkin lämpö kiersi eri huoneisiin. Hyvin tarettiin, keittiössä joskus liiankin hyvin. Omaan talooni tuli vesikiertoinen keskuslämmitys. Ilmalämpöpumput ja muut mutkan kautta sähkölämmitteiset jäävät väliin. Ainakin niin kauan, kun jaksan kerätä keväisin vuoden polttopuut. Niin muotitietoinen en ole, että muodin vuoksi hankkisin aurinkopanelit, koska ne eivät meillä koskaan ehdi maksamaan itseään takaisin. Sähköautoakaan ei luultavasti meille tule. Kelvollista sellaista ei saa sillä summalla jonka olen asettanut autonhankinnan ylärajaksi. Vanhoilla lava-autoilla kun saa ajella vielä jonkun aikaa laillisesti.

Nostokoukku

Kuin kaksi marjaa. Kun googlaa hakusanan narsisti, on kuin näistä kahdesta lukisi. Kumpikin suoltaa tieten tahtoen valetta kuin vettä hanasta laskisi. Trumpettikin koko läntisen maailman edessä tv-lähetyksissä. En keksi oikein muuta selitystä kuin että kumpikin uskoo itse tarinansa.

Nostokoukku

Eihän tässä etujen puolustamisesta ole kyse, ainakaan minulla. En ole koskaan hyväksynyt Venäjän toimia. Mutta totuutta olen koettanut etsiä kummankin puolen disinformaatioon seasta. Sitä on epäilemättä kummankin osapuolen uutisissa. Minulle ei maistu venäläisten valehtelu, mutta en suostu kyllä kakistelematta syömään lännenkään uutisointia kuin kesän ensimmäistä mansikkakakkua.

Nostokoukku

Euroopan hybridivaikuttamiskeskuksen johtaja kommodori Jukka Savolainen saattaa jatkaa lännen disinformaatioon levittämistä sanoessaan, että Puolaan ajautuneet lennokit saattoivat päätyä sinne myös vahingossa häirinnän seurauksena. Miksi näin?

Esillä 10 vastausta, 1,511 - 1,520 (kaikkiaan 8,573)