Käyttäjän Nostokoukku kirjoittamat vastaukset
-
Sateenpitävyys ja hengittävyys ovat kaksi eri asiaa. Niitä ei ole vielä onnistuttu yhdistämään. Kaikkein kurjimmalta tuntuu kastua sisältä päin.
Nostokoukku 26.3.2024, 17:18Missä ne vihreät energiat luuraa. Ei vituta minua eikä luultavasti Visaakaan jos tänne niitä tulee, mutta eppäillä aina sopii. Eikös ne tarvitse runsaasti sähköä ? Mistä ne sitä täällä ottavat. Suomalainen tuuli kun on osoittautunut hyvin lakkoherkäksi.
Nostokoukku 26.3.2024, 17:05Minulla ei ole ollut sukulaisia Kanadassa pitkään aikaan, viimeksi isoäitini isä. Mutta mitä olen telkkarista sitä touhua nähnyt, niin alkeellista toimintaa on vaikea saada kannattavaksi. Tiedä sitten onko noihin telkkarin realityihin vähääkään uskomista.
Nostokoukku 26.3.2024, 17:00Samalla tavalla kuin silloin. Tuulimyllyt korvattiin maamoottoreilla. Nyt tuulimyllyjä aletaan pyörittämään luultavasti polttomoottoreille hihnavedolla.
Nostokoukku 26.3.2024, 16:44Mitenkähän tulevien vetyinvestoijien suu menee näissä tilanteissa? Jäävät päivä- jopa viikkokausiksi ilman sähköä.
Nostokoukku 26.3.2024, 16:40Noissa piireissä sopivuuden on määrittänyt puoluekanta. Se ajaa aina pätevyyden edelle.
Nostokoukku 26.3.2024, 16:04Minusta ainoa merkityksellinen fakta leimikosta on moton mittalista. Arviot on arvioita. Jos luvattuja tavaralajeja ei löydy, ei kai kukaan luule että ne on varastettu. Arviossa on aina jonkinlainen toleranssi jo kauppateknisistä syistä. Kyllä myyjän pitää osata katsoa niiden ”läpi”. Pyysin reilu kuukausi sitten tarjouksen kahdelta ostajalta. Toinen arvioi havuja ja latvuksia kertyvän 250 mottia, toinen 650 mottia. Jätin tuon tavaralajin kertymät ja hinnat huomioimatta.
Nostokoukku 26.3.2024, 15:53Suomalaisen tuulen lakkoherkkyys tulee karkottamaan myrkynvihreän siirtymän investoijat Suomesta.
Nostokoukku 26.3.2024, 15:37Niin, tuulivoima puuttuu tällä hetkeltä keskuudestamme.
Nostokoukku 26.3.2024, 15:28Vähän kalliimmat ovat kestäviä ja lisäksi istuvat hyvin päälle. Mutta hengittävää ja säänkestävää ei ole olemassakaan. Hirvipassissa ehkä hengittävyys riittää, mutta ei ruumiillisessa työssä