Käyttäjän Nostokoukku kirjoittamat vastaukset
-
Arto aivan oikeassa. Palkka pitää olla sellainen, että sillä elää. Ei kenenkään kannata ostaa töitä itselleen.
Nostokoukku 2.6.2023, 18:23Silmänkääntötemppuhan tämä koko uusiutuva, puhdas ja vihreä vouhotus on. Fossiilista tai muita uusiutumattomia luonnonvaroja muutetaan keinolla millä hyvänsä niin pirun vihreäksi.
Nostokoukku 2.6.2023, 18:15Mutta ostavat valtavia määriä. Venäjän öljytulot vain kasvavat. Heillä on mitä myydä. Muutakin kuin tuulta.
Nostokoukku 2.6.2023, 18:06Olen hyvin pettynyt Perussuomalaisiin. Kaikki vaalilupaukset alkavat olla myyty neljän prosentin takiaisen hyväksi.
Nostokoukku 2.6.2023, 14:01Se ei ole vielä kuin 35%. Vielä jää aika paljon hyvää. Ja minä onneton olen ymmärtänyt näitä valituksia lukiessani, että perintövero on aina yli 100%. Vaimoni toimii yrittäjänä vammais- ja vanhustenhuollossa. Hänen veroprosenttinsa oli viime vuonna 40%. Ja siitä tulosta ei yksikään euro tullut kesäyönä metsän kasvua kuunnellessa. Joka aamu oli lähdettävä ja myöhään iltaan pakerrettava. Minun tulosta oli osa metsänkasvun kuuntelua, ja paljon pienemmällä prosentilla. Tosin metsäni olen ostanut enkä ole niistä siten joutunut maksamaan ennakkoon veroja perintöverona.
Nostokoukku 2.6.2023, 13:49Yhden sähköauton akkuihin täytyy louhia 250 tonnia kalliota. Siitä syntyvät moskat saa lykätä pääasiallisissa louhintamaissa mihinkä haluaa ja sattuvat sopimaan. Rukopiikki on täysin oikeassa.
Nostokoukku 2.6.2023, 13:36Onko veroprosentti perintö- ja lahjaverossa kuinka paljon yli 100%? Kun en ole koskaan mitään perinyt, niin valaiskaa hieman tietämätöntä.
Nostokoukku 2.6.2023, 13:16Olkiluodon tehoa pudotetaan, että saadaan pidettyä tuulisähköllä markkinoita ja sitä kautta veronmaksajien tukea. Eikö olisi reilumpaa antaa Olkiluodon jauhaa täysillä, kun se viimein saatiin toimimaan ja lyödä tuuliropeleissa jarrut päälle.
Nostokoukku 2.6.2023, 13:02Jos jokin suunnitelma tai hanke kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, kannattaa yleensä suhtautua suurella varauksella.
Nostokoukku 2.6.2023, 09:07Etsinnässä on varmaan tuulivoimaan sijoittajia. Uutisissa oli juuri, että matkalla on kauppapolittisia tavoitteita.