Käyttäjän Nostokoukku kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 4,761 - 4,770 (kaikkiaan 5,920)
  • Nostokoukku

Eikös Visan metsissä kaikki muu kuin kuusi ole aina kadonnut hirvien suihin. Mistä moinen koivikko on syntynyt.

Nostokoukku

Posti poloinen, kaikkea se imagon vaaliminen teettää. Silmänpalvontaa ovat ryhtyneet. Kun oikeita autoja ei enää saa, meikäläisen kulkeminen loppuu silloin. Sen verran luontoihminen olen ja luontoa valmis puolustamaan, että kiinalaisia patteripelejä en suostu hankkimaan.

Nostokoukku

Yli 20 vuotta pitää autolla olla ikää ennenkuin alan kaupantekoon. Polttoaine ja verot ovat aina olleet Suomessa suhteettoman kalliita. Niille ei mitään voi, kun kulkea pitää jonkun verran. Silloin pitää pienentää pääomakuluja. Minun luonto kun mahtuu vähän rupisempaankin peliin. Ja asun sen verran sivussa ettei tarvitse naapurin kiusaksi ostaa uudempaa. Se täytyy tunnustaa, että sen verran tunnevammainen olen, että en ole koskaan kyennyt rakastumaan peltiin ja muoviin. Jatkossa saksalaiset kyllä tekee oikeitakin autoja vielä 10 vuoden päästä.

Nostokoukku

Lapissa asuu viisaus. Tonnin auton ajaminen loppuun on para ympäristöteko.

Nostokoukku

Eli edelleenkin on metsään meno kielletty tai ainakin äärimmäisen vastenmielistä.

Nostokoukku

Vanha totuus on, että yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa.

Nostokoukku

Rkp ei poistu mihinkään hallitusneuvotteluista. Takiaisella on nyt pelurin paikka. Pitävät niin kiinni tavoitteistaan (varojen syytämisestä ulkomaille ja ulkomaalaisille) että todennäköisesti Ps vetäytyy hallituksesta.

Nostokoukku

Kyllä näitä oligarkkeja on Suomessakin. Ansaitsemattomia tulospalkkioita ja kultaisia kädenpuristuksia jaellaan pienessä piirissä miljoonia. Ja hyvä veli järjestelmä levittelee käsiään valtion asettamia virkamiehiä myöten. On vain vähän pienemmässä mittakaavassa kuin muualla

Nostokoukku

Onkohan Meton uusissa työehtosopimuksissa kielletty maastossa liikkuminen? Kun minä olin jäsenenä maastotyötä ei vielä ollut rajoitettu. Oli ainoastaan työnantajan suositus, että yksi päivä viikossa täytyisi olla toimistolla kärsimysnäytelmässä mukana.

Nostokoukku

Onpa kamala tilanne luonnon kannalta, jos patteriautot yleistyvät tuota tahtia.

Esillä 10 vastausta, 4,761 - 4,770 (kaikkiaan 5,920)