Käyttäjän Nostokoukku kirjoittamat vastaukset
-
En ole koskaan viilannut hanskat kädessä enkä käyttänyt kombikannua. Täytyypä kokeilla.
Nostokoukku 2.7.2025, 18:18Ja kun metsissä ei ole kahta samanlaista hehtaaria, tuskin aivan identtistä puutakaan täysin samanlaisella kasvupaikalla.
Nostokoukku 2.7.2025, 17:18En ole koskaan viilannut ketjua tankin korkki auki. Pitääpä kokeilla.
Nostokoukku 2.7.2025, 16:30Minä en osaa ajaa uusilla ja hyvillä autoilla. Niitä joutuu varomaan eikä uskalla ajella kaikkia kinttupolkuja ja etenkään uusia avohakkuukuvioita polttopuita keräämässä. Yli 20 vuotta vanhaa neliveto lavamaasturia tuskin kukaan tarjoaa autoeduksi. Se on kuitenkin tarkoituksiini paras mahdollinen.
Nostokoukku 2.7.2025, 16:17Onko ruiskukoneessa ollenkaan kaasutinta, johonka metallihiukkaset voisivat joutua? Jonsered aikoinaan markkinoi turbo sahaa. ”Turbo” olikin vähän tehokkaampi ilmanpuhdistaja.
Nostokoukku 2.7.2025, 16:14Eliitillä on omat kotkotukset. Minulle työnantaja on aina maksanut vain kilometrikorvaukset, verottomana. Hyvin niillä aina kalustoa uusin, kun pysyi tuossa mainitsemassani hintaluokassa.
Nostokoukku 2.7.2025, 16:03Minulle on aivan sama missä autot kasataan. Aina on luonto sopinut minkä merkkiseen autoon tahansa. On ollut itä ja länsi autoja. Ainoa kriteeri on ollut hinta, nykyjään se on asettunut 3- 4 000 välille. Sen enempää en suostu autoon ”sijoittamaan”. Ja autojen rekisteriotteessa lukee omistajakolungissa nimeni, ei mikään rahoitusyhtiö.
Nostokoukku 2.7.2025, 14:49Se on totta. Mutta joitakin autouskossa olevia saattaa nolottaa ajaa Kiinassa tehdyllä ruotsalaisella autolla. Henkimaailman asioita, nääs.
Nostokoukku 2.7.2025, 14:16Eli todella paljon on osia Kiinasta, vaikka yhtään enempää ei olekkaan. XC 60ja S90 mallithan tehdään kokonaan Kiinassa.
Nostokoukku 2.7.2025, 13:46Volvon omistus ja osat ovat Kiinasta. Mutta olkoon mistä tahansa, 20 vuoden sisäänajon jälkeen alkavat kelpaamaan jo minulle.