Käyttäjän Ola_Pallonivel kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,261 - 1,270 (kaikkiaan 1,286)
  • Ola_Pallonivel

    OK. Saha vielä laatikossa tallissa.

    Tuo saha ei ole hurri, vaan ”Made in Japan”.  🙂

    Myyjä meinasi, että kaikkiin Huskeihin 2.5% seos. Myös raivureihin. Valtuutettu kauppias.

    Ola_Pallonivel

    Myyjä meinasi, että 2.5% seos. Ei sisäänajoa. Ostin Huskyn täyssynteettistä öljyä, purkin kyljessä 2% suositus. Mitä seosta ootte tehny Huskiin?

    Tähän mennessä menty 2% seoksella, ku oon Stihlin öljyä käyttäny sahassa ja raivurissa.

    Ola_Pallonivel

    Eihän tuo nykynuoriso osaa edes nurmikkoa leikata, vanhemmat sitten leikkaa. Saatikka mettähommia tekemään…

    Ola_Pallonivel

    En tunne ketään, joka ostopuilla lämmittäisi omakotitaloa. Se kun ei nykyisellä sähkön hinnalla kannata.

    Ola_Pallonivel

    Tänään piti ihan mielenkiinnosta tarkistaa Huskyn tuoreus, ku alan kaupassa kävin. Esillä olevassa 543:ssa oli vuosi 2015 merkitty kilpeen. Varastossa olevat oli vuodelta 2017.

    Ola_Pallonivel

    On niitä vaihtoehtoja silti kehitettävä, tuota nykyistä tavaraa kun ei loputtomiin voi maan alta pumpata.

    Ja itse olen enemmän huolissani siitä, mitä se öljy aiheuttaa omilla reisillä.

    Ola_Pallonivel

    En kyllä tekis johtopäätöksiä sen mukaan, mikä vuosimalli on esilläolevassa sahassa tyyppikilvessä merkattu. Ne samat sahathan siinä on esillä niin kauan ku malli on myynnissä. Muutama viikko sitten ostin Motonetistä tunkin. Esillä olevat mallit oli kiinni telineessä, mukaan lähti avaamaton paketti.

    Ola_Pallonivel

    Maaseudulla asenteet muuttuu hitaasti, on tullut huomattua. Esim. jätteestä ei haluta maksaa, tai vesien suojelu on turhaa. Jotkut purkaa asbestia itse, kun niin on tehty ennenkin. Sama koskee jäteöljyä. Sen voi toki viedä kierrätykseen ilmaiseksi, mutta tieto leviää hitaasti.

    Ola_Pallonivel

    Tuo vuosimallin 1997 Jonsered ei kyllä tykännyt EKO öljystä. Bensalla huuhtelu ja Viimaa säiliöön, ni rupes taas toimimaan. Stihl toimi tuolla EKO:lla OK.

    Ola_Pallonivel

    Hinta kohdillaan. Huskyn sivujen mukaan XPG 599€ kampanja on vuoden loppuun asti voimassa. Ei kiirettä ostoksille, ku nyt ei oo sahalle tarvetta.

     

Esillä 10 vastausta, 1,261 - 1,270 (kaikkiaan 1,286)