Käyttäjän Pavekka kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 867)
  • Pavekka

    Ei ois pitänyt puhua muovista mitään. Kerran nyt meni raiteilta niin muovit on helpompia korjata ja raja on muutenkin hämärtynyt. Niitä on myös muovisia ammattimalleja.

    Pavekka

    Normaali pulttikierre niissä yleensä ollut. Jäämme odottamaan jos huski korjaa sen tiheämmällä nousulla. Jos se sitä vain .325 mikrolla tekee niin kyllä se johonkin taajuusvärähtelyyn viittaa tai sitten puruposkessa on joku uloke joka häiritsee 1.1 laipan kiristystä. Mutta en kyllä usko siihen. Kiristimen siirtäjän voisi tutkia jos se kantaa. Niitä ollut joskus kun on vaihdeltu muista sahamalleista. Komposiittirungoissa mutteri löystyy kun sahataan tylsällä ketjulla ja laippa lämpenee ja sitten muovi pehmenee. Mag-rungon en tiedä kärsivän laipan kitkalämmöistä.

    Pavekka

    Mun korvaan toi ei kuulosta kovin viisaalta fiksiltä. Jenka siitä voi kärsiä pidemmällä aikavälillä tai vielä pahemmassa tapauksessa pultin istutus tai lohko.

    Pavekka

    Joskus miettinyt mitä oikeasti tapahtuu jos mielenosoituksellisesti lähettäisi sahan tehtaalle? Goodbye saha…

    Nylokkia ensimmäisenä koittaisin löystyvän laipan ongelmaan jos siellä muuten vaikuttaisi olevan osat tallella. Tai jousi/lukkoprikkaa. En tiedä toimisko.

    Pavekka

    Onhan se myyjälle ikävää korjata tuotteen suunitteluvikaa johon tehdas ei toimita korjaussarjaa. Periaatteessa kierteen nousu ei pitäisi vaikuttaa koska kiristin lukittuu samalla kun laippa kiristetään. Eikä kierremutterin puristaminen. Joskus käytetyissä sahoissa kiristinruuvin liikerajoitin puuttuu. Sekään ei aina löystytä ketjua mutta säätö voi olla vaikeaa.

    Pavekka

    Toi .325 mini on varmaan lanseerattu akkusahoille kun pyritään leikkuuvastuksia pienentämään akkukapasiteetin vuoksi mutta mitä hyötyä sitä on polttomoottori sahaan tuoda? Vai pyrkiikö huski taas teettämään tuotekehitystä ja kestotestiä asiakkailla. 200 ja 201 on ollut iät ja ajat p3/8 ketjulla.  Jos huskiin saa p3/8:n ja sen voi ostaessa valita saattaisin kallistua sen vaihtoehdon puoleen. Jos on hirveä hinku ajaa kapealla ketjulla niin voi helpommin vaihtaa 1.1 ketjuun.

    Pavekka

    Litistymiset on enemmän komposiittirunkojen ongelmia ja niissäkin käyttäjäperäisiä. Näytti olevan kuvien mukaan kiinteä 325 vakiovarustuksena. En tiedä saako vaihdettua 3/8:iin mutta toimii tollakin..

    Pavekka

    Mun mielestä 1.1 on pieni tuon suorituskyvyn sahaan. Ois mielenkiintoista tietää mikä nuo ongelmat aiheuttaa? Lienee taajuusresonanssi.  Huskissa on standardi ketjuvarustus. Noita korvausosia saa myös yleisosina.

    Pavekka

    Yleisesti ottaen en ole vakuutusten ystävä. Maksettua rakkautta ja olleet vähän huonoja tähän asti.  Pakolliset on. Edellisen aikaan tontilla oli myrskyvahinkoja. Korvauksia maksettiin mutta en tiedä kannattiko summien puolesta paljoa hakemuksia kirjoitella. Voi olla että osan siivouskuluista.

    Pavekka

    543:ssa ei ole mutta se onkin japsi. Kyllä niitä muuten on ollut. 545,550 nyt ainakin.

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 867)