Käyttäjän Petkeles kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,091 - 1,100 (kaikkiaan 1,133)
  • Petkeles Petkeles

    Tulloo mieleen kultane nuoruus kun olin ensten muurmannin rattoo tekemässä ja sittemmi katkasemassa.

    Petkeles Petkeles

    Ootko katteellinen vanahoelle poejille?

    Petkeles Petkeles

    Männöö liijannii vilosoviseks sannoo mittee on reelu vuan kyllä tuo aenakkii männöö sopimuksen mukkaan jos kerta on semmosta mänty sopimmaan.

    Petkeles Petkeles

    Katkerruutta tuo aenakkii näkkyy kerryttävän jos meenoo huippumehturina lähtee eläkkeelle.

    Petkeles Petkeles

    Voe tokkiisa. Näkkyy tiälläkkii olovan rentikästä leekkijä viijakon lakija.

    Petkeles Petkeles

    Kaaheen heleppoohan tuo on, samote ku kaekki muuttii mehtähommat. Niitä vuan ee ossoo kunnolla tehä juur kukkaan. Ee itekkää meenoo.

    Petkeles Petkeles

    Ajelko arto Kiuruveellä a.k.a. Morajärvellä vae jopa Vieremällä?

    Petkeles Petkeles

    Mulla on erräät kuusentaemet paleltunna istutusvuojesta 2012 alakaen jok ikinen kesä. Melekonen unohus kylymältä isänmualtain jos eevät vielä sitä tällekkii suvelle tie.

    Petkeles Petkeles

    Ite möen viis vuotta sittä omasta mielestäen kaaheen hyvvee männikkötä sahavirmalle vuan viimme jooluna tul karhukirje. Japanilaenen huonekaluvirma haluvaes hyvityksijä kun on kuulemma niissä minun petäjistä höölätyissä kalikoessa liijan paljo pihkataskuja. Voe tokkiisa jos oesin eeltä käsin tämän tiennynnä! Onko teellä kokemuksija samanlaesasta toohusta?

    Petkeles Petkeles

    Sahavirmat on ylleesä metänomistajan kannalta sanottasko nuivempia kaappakumppanija ja ymmärtäähä tuon.

    Vuan kyllähä tämäkii asija selevijjää kaappasopimuksesta, se on se aenoo oekee roopuska jota totellaa eekä muan tappoo.

Esillä 10 vastausta, 1,091 - 1,100 (kaikkiaan 1,133)