Käyttäjän Petkeles kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,101 - 1,110 (kaikkiaan 1,133)
  • Petkeles Petkeles

    Ehän minä varsin pelekästään tilihistä puhunukkaa ku maenihin tuon par vuoskymmentä. Mulla on kymmenise vuotta vanahat tilihin valjaat ja voen tojeta että lantijohihnoo kirimällä ja olokahihnoja löösyttämällä ne ee ennee kanna olokapäestä.
    Sittä on vielä asija erikseen nämä oikeesti uuvet tilihin valjaat…

    Petkeles Petkeles

    Suattaa joetakuita yllättee tämmönen tieto, vuan suap sen paenon lantijolle nuilla tilihinnii valjaella. Olokahihnat on mulla vielä paekallaan lähinä ulukonäön takija.
    Enemmälti sahhoosa käättänneet ja ruummistaan arvostanneet ee varmaan oo jättänneet olokapäelleen yhtään mittään paenoo parriinkymmenneen vuoteen.

    Petkeles Petkeles

    Puhuttako työ nyt tilihin vanahoesta vae näestä Advance Plus valjaesta?

    Petkeles Petkeles

    Mulla män nuorempana konneetten huolto ja hyvänäpito saeraoteen asti. Poekasena kaahistelin issääni joka repäs aena talavisavotassa tilihistä kaasun tappiin ja petäjän kylykeen het kun sae konneen kääntiin.
    Ennee en ruppee konneeta palavommaan, suavat palavella ankaroo isänteesä.

    Petkeles Petkeles

    Kannattoo laettoo tosijaannii säelijjöön ekana vettä eekä toesinpäen. Meleko paksuva on tuo poortrakki ja paenuu säelijön pohjaan, eekä sitten hajjoo suuttimessa. Ite oon laettanna fifty-fifty seoksija. Hyvin on riittosuuvet osunna kun vuan reeppaasti harppoo.
    Se on muuten lehtilannotetta nii ee kannata väkevämmillä pitosuuksilla suihkuttoo asijoekseen päen neolasija.

    Petkeles Petkeles

    Voes olla Panulle hyvvee hanketta lukkee vähän enemmälti että mitenkä se tämä kansantalloos koko luajuuvessaan pelloo. Yhtä kohtoo jos tolojottaa niinku taskulampun kiiloo pimmeyvessä niin hullultahan se toohu näättää.

    Petkeles Petkeles

    Ite oon tykännä tehä vappuna kovimmat rykäsyt. Ee voe parempoo kunnijjoo antoo kotmaeselle työlle.

    Petkeles Petkeles

    Tilihitkii kolistelloo nykyvään kylymänä aksiloeta vaekka oesivat timmijä. Ee piä tosijjaan hättäääntyvä.

    Petkeles Petkeles

    Se on paesunna tuo jeesmäni vööreeks isännäks. Aekasemmin vuan keljuilj semmosille. Eekö ne pienet kaappaerät ollukkaan sitte nii hyvijä?

    Petkeles Petkeles

    Ee niitä passoo istuttoo, pitkittää vuan kärsimmystään. Takasi vuan sinne mistä oovat tulleetkii.

Esillä 10 vastausta, 1,101 - 1,110 (kaikkiaan 1,133)