Käyttäjän narisija kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 231 - 240 (kaikkiaan 812)
  • narisija

    Voisiko olla perimmäinen tarkoitus Suomenlahden sulkeminen venäjälle suuntautuvalta liikenteeltä tuolla viimeisellä kaapelien katkomisella. Mutta kuka hyötyisi siitä, no ei ainakaan Venäjä. Toimeksiantaja tuskin selviää lähiaikoina jos tuo yllä oleva pohdinta edes pitää paikkansa. Niin paha kivi venäjän öljyn vienti on monessa kengässä, että en pitäsi mahdottomana skenaariona edellä olevaa.

    narisija

    Eagle S:n kapteenin meriselitys on kuultu varmaan monta kertaa.

    Toki kuulusteltu on, ilmeisesti meriselityksen antaminen on itseltäni jäänyt huomaamatta. Yleensä selitys annetaan turmapaikkakunnan käräjä – (meri)- oikeudelle mahdollisimman pian turman jälkeen ja on julkinen.

    narisija

    Tuossa Eagle S – jutussa olisi mukava kuulla aluksen päällikön antama meriselitys, samoin koko henkilöstön näkemys tapahtumien kulusta.

    narisija

    Olette sitten sitä mieltä, että antaa vain kaapelien katkeilla jatkossakin?

    Kuka sitä mieltä on, tottakai tahallateko pitää maksattaa, fiksu syyllinen maksaa tahattomankin vahingon. Viittasin vain WP:n haastattelemien asiantuntijoiden arvioon tahallisuudesta, käy lukemassa juttu, googlekääntäjällä käy kätevästi. GPS – häirintä voi liittyä ehkä mm. droonien häirintään, en tiedä.

    Paatti pysyy Suomessa ,kunnes korvauasia ratkeaa.

    Pitänee todistaa syyllisyys ennen kuin korvauksia pystyy vaatimaan. Pitkät käräjöinnit voi asiasta tulla, varsinkin jos ei varmaa syylisyyttä pystytä esittämään. Itse veikkaisin aluksen jäävän tänne lasteineen jos todetaan syylliseksi ja täältä romutettavaksi Intiaan, ellei kreikut osta lasteineen.

     

    narisija

    Esimerkkinä uutinen siitä että kaapelien katkonta olikin vahinko eikä tahallinen teko.

    Washington Postissa pitkä juttu asiasta, lehden haastattelemat asiantuntijat samaa mieltä, kannattaa lukea.

    Ihmettelen kyllä mistä sabotaasista lähes puolta miehistöstä epäillään. Ankkurin laskussa joku päällystöstä, tavallisesti kapteeni, antaa käskyn ja miehistön jäsen lekottaa ankkurin ja kettinkiä käskyn mukaan, ei siihen kymmentä miestä tarvi.

    narisija

    Ei pysty osteleen lastenlapsille osakkeita syystä, että heitä on tällä hetkellä 98 ja pitäisi olla tasapuolinen, jää kovin pieneksi itsekunkin salkku.

    narisija

    Ei puhuttu mitään Itämeren Nordstream kaasuputken räjäyttämisestä. Miksiköhän? Kertooko jotakin tekijästä.

    Hys hys.

    Sähköautojen tuki kaikissa muodoissaan tulisi lopettaa suomessa välittömästi, seki raha on poissa tärkeämmästä ja kohdituu väärin,  tuetaan sitten kun ilmaantuu ylimääräistä.

     

    narisija

    Eikä oteta tietoa vastaan, se on kaikkein turhauttavinta.

    Sitä on liikkeellä.

    narisija

    Ukraina lakkaa olemasta vuonna 2025.

    Taisi olla, että lakkaa olemasta nykymuodossaan.

    Suuret sanat eivät tunnetusti suuta halkaise.

    narisija

    Isot alukset kulkevat Storabeltin läpi, siinä väylämerkkeihin kamerat jotka lähettää kuvat edelleen. Siinä hiukan ongelmaa kun näitä mukavuuslipputankkereita käy kaikissa Itämeren valtioiden satamissa.

    Oletetussa Eagle s ankkurissa näytti molemmat sakarat olevan poikki, herättää kysymyksiä, joihin ei taida vielä olla vastauksia.

Esillä 10 vastausta, 231 - 240 (kaikkiaan 812)