Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Laki muuttui vasta 2017 loppuvuodesta, että moottorin vikavalo johtaa hylkyyn.
Jessellä oli ongelmallinen vaihtoauto ja taas on. En oikein ymmärrä, että joku ostaa pikkukiesin, jota pitää huoltaa 12kk välein. Markkinoilla on myös autoja joissa huoltoväli on 24kk.
Se on aina ilo auttaa muita ansaitsemisessa. Itsellekin nasahti pieni pikavoitto ei mikään iso vuoden sähkölaskut saa hoidettua lähes. Loppuvuodesta tuloutuu pidemmän ajan sijoitus ei mikään kehuttava sekään, pienet panokset pienet voitot. Mutta parempi tonni käteen kuin känni toteen.
Puun taistelija näyttääkin olevan huumorimiehii.
Näillä keleillä on sopiva aika alkaa tehdä alv ilmoitusta ja samalla laittaa ajopäiväkirja ajantasalle. Tuulenkaadot pitää hoitaa kevään aikana polttopuuksi pari on liki edullisella paikalla. Jos etäällä tiestä on muita, ne saa jäädä lahopuuksi, sehän se on tärkeintä, että jäis mahdollisimman paljon puuta pois teollisuuden rattaista. Sillä Suomi nousee, lahopuulla ja kuoriaisilla.
Kyse ei ole takuusta, vaan virhevastuusta, jota takuun loppuminen ei päätä, Kiioissa ei voi edes olla tuollaista vikaa kuin Pököissä. Minulla ei ole ollut koskaan sellaista autoa, jossa nokka-akselia pyörittäisi hihna, ketju oli jo 60- luvulla Volvossa.
Kaikenlaista öljykylpyhihnaa sitä ostellaan vapaaehtoisesti. Monarkeissa noita oli jo 60-luvulla, ne oli kyllä muovisia hammashihnoja. Eivät liuenneet öljyyn, kuten pökön kumihihnat. Ei tuo hihnan vaihto ilmainen ole kuten Jesse väittää, sehän on hankala tehdä. Nykyautojen ahtaissa moottoritiloissa.
Pökön piti vaihtua aika nopeasti, mutta kun niiden v@ihtoarvo meni negatiiviseksi, siitä tulikin pitoauto.
Neuvostoliitto ei ollut menestystarina, se oli surkea epäonnistuminen. Sen Putler sivuuttaa yhdessä trolliensa kanssa. Mutta heille tuleekin tuho, kansan käsi on kärttyisä.
Ei kelpaa bensa, sähköä pitää olla.
Oliko autokorjaamon omistaja Pärnänen.
Hiukan samanlainen ongelma on ollut Opelin sähköautoissa, sisäinen laturi kestää pari vuotta ja pitää vaihtaa pistokkeesta alkaen kokonaan, hinta n.4k€. Vikaa ei edes tiedetä mistä johtuu.
Harraste autojen tulevaisuus näyttää heikolta. Kukapa keräilisi nurkkiinsa vanhoja sähköautoja. Jesse Haapalat on harvassa, jotka osaavat sähkökiesejä korjata ja sekin maksaa tuhansia.