Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset

Viewing 10 replies - 13,801 through 13,810 (of 20,687 total)
  • Tolopainen

    Kannattais ajatella sitä hiilijalnjälkeä, miksi pelkkien juttujen takia pitää polttaa 10l bensiiniä päivässä. Tänään on paljon tärkeämpää tekemistä kuin työt, pitää seurata hallituksen nimitystä, en joutaisi nyt lainkaan töihin.

    Tolopainen

    Ei minun tarvitse rahan ansaitsemisen takia mihinkään erityiseen paikkaan lähteä, kyllä 10 milj€ liikevaihtoa voi tehdä ihan kotikoneella jos viitsisi.

    Tolopainen

    Kannattaa keskittyä rahan ansaitsemiseen eikä työssäkäyntiin näin eläkkeellä. Kadultakin löytää rahaa päivässä enemmän kuin töistä saisi.

    Tolopainen

    Minulla on myös 33v työura, eikä olisi tullut mieleenkään lähteä eläkeläisenä enää viemään nuorempien töitä ja lisäksi muutaman satasen kuukausipalkalla, kun verottaja olis vienyt tuloista yli 50%. Eikö noita työssä olevia eläkeläisiä yhtään hävetä oma toimintansa, kun ovat alkaneet köyhäilemään.

    Tolopainen

    Aika paha noita metsiä ja luontoarvoja on suojella siellä, mistä metsät on hakattu. Kyllä tuo soiden ennallistaminen on myös tuhoon tuomittua turhaa rahantuhlausta, kun ojia ei pidetä auki ne menevät tukkoon, ilman mitään toimenpiteitä. Kukaan ei voi pienentää omaa hiilijalanjälkeä muuten kuin vähentämällä kulutusta, almuja on turha ostella. Se on lopetettava matkustelu, autolla ajelu ja töissäkäynti, jos aikoo elää kuten oikea ituhippi. Tehkää kuten Linkola, jos uskallatte, siinä on oikea vihreä. Minä en nimittäin aio metsiäni hiilinieluiksi koskaan laittaa. Avohakkuita tehdään aina kun sato on kypsynyt ja taas tänä vuonna näin käy, että yksi vanha kuusikko lähtee sahanterää kohden.

    Tolopainen

    Metsuri motokuski tietää miltä tuntuu siirtyä 30v levon jälkeen työhön. Se lienee vanhalle virkamiehelle järkytyksen paikka, olet ehkä ainut Suomessa, joka noin on tehnyt.

    Tolopainen

    Miesten tasa-arvon edistämiseen yhteishuoltajuudessa oli uhrattu kokonaista kaksi lausetta eli pyritään edistämään tasa-arvoista yhteishuoltajuutta ja tuetaan mahdollisuutta lapsen kahteen viralliseen osoitteeseen. Ei nuo miesten tasa-arvoasiat avioerossa ole kovin suuressa humiossa. Se on jotkut suopläntit paljon tärkeämpiä kuin oikeat asiat.

    Tolopainen

    Jätkän uunoilut voi jättää omaan arvoonsa, minulla sattuu olemaan kuntapuoleltakin lisäeläke, kun on tullut sielläkin töitä tehtyä. Kyllä sen vuosiloman sai kikkailtua 42 päivään.

    Tolopainen

    Heinäseiväs haastaa Rinteen, lopputulos on tiedossa, hänestä ei tule komissaaria. Se paikka on jo luvattu Urpilaiselle. Ylioppilas Heinäluomalle mepin tehtävissä on riittävästi haastetta.

    Tolopainen

    Suomessa virkamiehillä on 5 päivää enemmän lomaa kuin muilla, koska heillä lauantait eivät ole lomapäiviä. Sitähän tuossa jutussa ei mainita. Eli he ovat venäläisten kanssa tasoissa. Sieltä suomalainen virkamiesperinne on kotoisinkin eli tsaarin ajoilta.

Viewing 10 replies - 13,801 through 13,810 (of 20,687 total)