Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Jospa hän erehtyi, pölyä se oli, vesi ei höyrystyy tuhannesosa sekunnissa kun luoti lävistää manttelin.
YYA aikana armeijan kalusto oli neuvostoyhteensopivaa. Kun armeijan osasto oli maatalousnäyttelyssä 70-luvulla kauempaa katsoen kalustosta olisi voinut päätellä, että paikalla oli puna-armeija. Aika kauaksi länteen on päästy noista ajoista, jolloin itsenäisyys oli hyvin rajoitettua. Yritä Ruokopiikki karistaa se piippalakki päästä ja neuvostomantteli hartioita. Sanoivat että ryssillä oli pölyiset manttelit ja kp osumat näkyivät pölynä.
Kenen vastuulla Visakallo raivaa omassa metsässään. Minä ainakin vastaan itse töistä ja turvallisuudesta. Jos jalka menee poikki, se kipsataan kyllä keskussairaalassa olipa sektorin suoja ollut paikalla tai ei. Myös sillon kun työskentelen tikkailla ja putoan kukaan ei syytä mistään sairaalassa. Poliklinikka käynti maksaa 46€, kun jalka kipsataan maksan sen itse ja Kela maksaa matkakulut, miinus omavastuu Sairaslomaa en tarvitse eläkeläisenä. Jos on tapaturmavakuutus, se korvaa matkakulut ja lääkärin palkkion.
Menovarauksella voi siirtää verojen maksua, kun tehdään aina uusi purkautuvan tilalle, niitähän pitää olla maksimi määrä jonossa eli neljän vuoden varaukset.
Kempower, laskenut vuodessa 66%.
Yksi asia on kuitenkin varmaa kivihiilen ja turpeenpoltto tulevat loppumaan tulevaisuudessa.
Ei ole vielä kun huomioi työhuone vähennyksen ja metkatuet.
Se on aivan sama mikä sähkösopimus on jos kulutus on 200w/h. Nostokoukun teltassa on yksi lämpölamppu. Eikä mitään muuta sähkön kulutusta.
Muuten sahaan käy 95 bensa. Ei kannata yrittää. Olen käyttänyt jo vuosia. Visakallo kuluttaa päivässä korkeintaan 3l bensaa. Ei eläkemies jaksaa yli 5h päivässä sahata.
Taitaa sukisuki kuluttaa vähemmän kuin ASX.