Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Jovain unohta täysin verotuksen ylikompensaation hankintapuulle. Kuidusta voi saada hankintana 30€ kätöseen. Mutta pystykaupan 11€ :sta joutuu maksamaan verot. Jos oletetaan että metsänomistaja käyttää kalustoa jonka kulut tulee vähennetyksi jo muussa yritystoiminnassa.
Oliko tuo malli Japanissa Zennoahin tehtaan tekemä, ei taida olla huskia muuta kuin nimi.
Jos mitataan 5m pitkä tukki, jonka latvamitta on 20cm, paljonko tilavuuseroa saadaan, jos tukki on juokseva tai kartiokas.
Kun ei ole ammattitaitoa arvioida asioita matemaattisesti keksitään omia käsitteitä, jotta päästään haluttuun lopputulokseen, suoraan Laten oppeja.
No älä sitten kirjoita noin typeriä, että haastetaan valmistaja käräjille.
Nykyautoissa harvemmin moottorit tulevat matkustamoon, ne on tehty siten että moottori-irrotessaan menee auton alle mm. Audissa oli vaijerit asennettu kiinteästi vetämään moottori auton alle, kun auton keula menee kasaan kolaritilanteessa.
Näyttää Huksvarnassa olevan nykyisin teollisuusmuseo ja paikkakuntakin on osa Jönköpingiä, jotta ei kannata sinnekään käräjäoikeuteen enää lähteä, se juna on mennyt.
Fiiat 600 ei saisi edes myydä nykyisin, ihme että moisen pompan napin myynti on ollut sallittua. Näyttää tosin kuplankin korirakenne olleen täysin onneton turvallisuuden kannalta. Noissa autoissa bensatankki on ollut lähes kuljettajan sylissä ja moottori takana.
Teollisuuden tuotteet ovat nykyisin palapelejä ja osat tulevat pääasiassa Aasiasta, jossa tunnetuilla merkeillä on tehtaita, esim. jenkkläiseksi väitetyn wallbron kaasarit tehdään Singaporessa. En usko että neulalaakereita tehdään Huksvarnassa.
Aika pitkä matka on lähteä Singaporen käräjäoikeuteen ja kun ei tiedä paikallista lainsäädäntöä voi olla että ei kannata.