Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Isoille yhtiöille tukin minimi on 2.6m. Niillä olisi muutenkin reilusti maksukykyä. MG nipistää puunhinnasta erilaisiin etujäsen etuihin. Valitettavasti jäsenet laitetaan eri kastiin ja alimmalta tasolta kestää pitkään päästä ruokintaketjun huipulle. Siksi monet jäsenet eivät myy yhtiölle puita.
Ei puupää ymmärrä, että ei polttomoottorilla kannata sähköauton akkuja ladata. Ei kannata kotitalossähköäkään tuottaa omalla polttomoottorilla, hinta on moninkertainen verrattuna verkkosähköön.
Koita puupää opetella lukemaan ja pidä lakki päässä metsässä. Ei litran kulutuksella saa kuin 4kw koneen.
Osta Jätkä mopoauto, jos tarvitset alle 10kw koneen autoon. Niitä on jo valmiina ei tarvitse itse suunnitella.
Mistä se Jätkä saa vettä moottoriöljyn sekaan. Teoriasi mukaan dieselöljyn vedenerottimet eivät toimisi ilman kakstahtiöljyä. Dieselöljyljy menee pienemmästä reiäistä läpi kuin vesi, suodatin joka läpäisee sitä ei läpäise vettä. Dieselöljyssä oleva vesi voidaan erottaa öljystä monessa paikassa, ei sitä tarvitse pisaroita millään. Kun ei ymmärrä kemiasta mitään voi kehitellä uusia teorioita ja kuvitella jotain tietävänsä. Kakstahtiöljyllä ei ole mitään tekemistä vedenerottumisen kanssa Dieselöljystä. Vain kansakolunkäynyt puupää voi tuohon uskoa.
Ei minun auton ölypropun kautta ole koskaan vettä tullut, kun olen öljyt vaihtanut, saattaa Volkkareista tulla.
Tuo ei ainakaan pidä paikkaansa öljy ja vesi eivät sekoitu millään se on täysin mahdotonta. Vesi jää suodattimien alaosassa olevaan vedenerotimeen luonnollisesti, kun on öljyä raskaampaa.
LNykydieseleiden tankkiin ei saa lisätä mitään muuta kuin polttoainetta. Mistä lie keksitty tuo kakstahtiöljyn lisäystarve, taitaa olla vitsi.
Ei tarvitse, jos auto on latauksessa. Sisätilan lämmityksen voi käynnistää puhelimella, ennen liikkeelelähtöä. Auto pitää akut lämpimänä kun on kiinni latauspiuhassa.
Sähköauton akku lämpenee ladattaessa ja purettaessa. Kun autoa käytetään pakkasella akku on kesälämpötiloja vastaavassa tilanteessa. Jos Teslan toimintamatka on 500km, se riittää hyvin myös talvella vaikka lyheneekin.
Kesälaadun käytöllä ei säästä juuri mitään. Ero tuhannessa litrassa on 43€, suodattimiin menee turhaan pari kymppiä. Kesälaadun energiasisältö on pienempi. Neste tekee sitä vain jotta pääsee myymään dieselinä raskaampia jakeita.