Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Tai antaa kymmenen prosenttia lisää.
Koita nyt Jätkä hieroa sitä nystyrääsi. Hybridissä on kaksi erilaista moottoria auton liikutteluun ja sähköautossa on vain sähkömoottori. Ei se tee sähköautosta hybridia, jos siinä on polttomoottori, jolla voi vain pyörittää laturia.
Kun kyseessä on tuote, jonka tonnihinta on muutaman kympin. Sitä kulla uskaltaa nykyajan puntareilla myyrä. Hinnassa siinä on kuitenkin enempi vikaa kuin puntarissa, jos tili jää pieneksi.
Eipä näytä sahojen kannattavaisuus hääviltä. Pölkky teki viime vuonna 150milj € liikevaihdolla vajaa 3mil € tappiota. Ei tiedä hyvää tukinhinnalle.
Ei se niin mene. Hybridi kulkee joko sähkö-tai polttomoottorilla. Sähköauto sähköllä, se on aivan sama miten akkuja ladataan.
Eikä se ole hybridi, kun ei liiku kuin sähkömoottorilla.
Sehän on ostajan murhe tarkastaa mitä ostaa. Tietenkin kannattaa laittaa kuusivaltaiseen pinoon 49% mäntyä. Ostomies käy kuitenkin pinot laputtamassa ja päättää miten hinnoittelee. Toimituskuukauden kertoimella on myös iso merkitys.
Viimeksi maksoin kuitupuiden korjuun suoraan urakoitsijalla kun osallistuin yhteismyyntiin ja puut meni hankintakaupalla.
Kun sähköautoon laitetaan 10kw polttomoottori lataamaan akkua sen toimintamatka on käytännössä rajaton. Miksi tällaisia autoja ei aleta tekemään. Generaattoria voi pyörittää matalaviritteinen 85E bensiiniä käyttävä moottori ja päästöongelmat on ratkaistu.
Nykyisin kun Kemerakin menee suoraan ostajalle, myyjä ei saa harvennuskohteista kuin osan Kemeraa. Vielä 10v sitten harvennuspuista sai aina rahaa ja verottoman Kemeran itselle.