Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Kun UPM:llä vielä aikoinaan oli ostomiehiä, joilla oli jotain päätösvaltaa asiakkaan motomitta hyväksyttiin. Jäsenten omistama Metsäliitto ei ole hyväksynyt koskaan.
Vaa’at pitää olla viranomaisen tarkistamia, yleensä käytäntönä on että myyjä mittaa myymänsä tuotteet, jos se ei ostajalle käy kaupat jää tekemättä.
Ei UPM tee tulostaan Suomessa eikä varsinkaan myymällä metsistään puuta. UPM pyrkii eroon metsistään Suomessa jostain syystä.
Jätkäkin arvosti Talbotin korkealle, emäntäkin joutui vaihtoon, kun meni tuon statusymboolin kolaroimaan.
Kuormavaakamittaus on vähintäänkin yhtä tarkka kuin motomitta. Jos metsänomistaja hakkuuttaa puut motolla tuon motonmitta ei kelpaa yhtiölle ja kuitenkin täällä kirkassilmäisesti vakuutetaan mitan luotettavuutta. Kyse ei olekaan luottamuksesta vaan ohjauksesta, joka pitää olla yhtiön puolella. Kyllä on kartellioikeudenkäynti täysin turha, kun pelivälineen pitää olla yhtiöiden hallussa muuten ei pelata. Peli on vain nimellisesti rehellistä.
Ei tuosta foorumista mitään hyötyä ole kun yksikään puukauppa ei ole jäänyt tekemättä tarjonnan vähäisyyden takia.
Jos haluaa ostaa skodan kannattaa osta se eikä samaa paskaa kalleimmassa paketissa Audina. Nehän on samanlaisia atuoja. Autojen myynti perustuu valheellisiin mielikuviin.
Polon kolmipyttyinen bensakone oli kuluttanut testissä 8l/satasella kun ajetaan hiukan reippaammin. Pikkubensakoneiden ilmoitetut kulutuslukematkin volkkareissa täyttä huijausta.
Aika realistinen tilannekuva. Nuoretmetsät jää hoitamatta,kun puulle ei ole riittävästi käyttöä. Pieni murhe siinä on jonkin pahvitaulun menetys? Suuri ongelma on, että kysyntää ei tule enää koskaan olemaan riittävästi harvennuspuulle.
Eipä ole tarvinnut käytettyä Audia koskaan ostaa, se on köyhien ongelma. Ei niissä takuut riitä ensimmäiseen katsastuksen. Mikään muu edes halpa auto ei ole noin typerästi tehty, että etuvetoisen auton moottori on jäänyt kääntämällä kun takavetoisesta tehtiin etuvetoinen. Turhaan te uunot noita kehutte, kun on rahansa paskaan sotkenut pakko yrittää selitellä.
Minä puhun takapyörien vuotavista laakereista,jotka heikensivät jarrujen toimintaa. Jos Jätkä ei tiedä edes mikä on laakeri, niin turha ottaa autoihin tai sahoihin mitään kantaa.
Auton ajo-ominaisuudet on huonot, jos se ei kulje metriäkään suoraan vaan ohjautuu kuten Audi tien kallistuksen mukaan ojaan, jos sitä ei koko ajan pidä tiellä. Aivan ala-arvoinen auto.