Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Sillä nyt ei ole mitään merkitystä, jos on saanut pienestä polttopuuerästä 32€ kiinto, kun se ei ole mikään yleinen hintataso. Ja määrät ovat pieniä, joita voi saada myydyksi, eihän noita puuta polttavia voimaloita edes kannata pitää käynnissä nykyisin, kun sähköä saa Ruotsista halvalla. Sähköä on halpuutettu jo useita vuosia. Olen minäkin saanut joskus pienestä koivukuituerästä polttopuuksi toimitettuna yli 40€ kiinto.
Jos 300€ on valmis laittamaan kenkiin, sillä saa jo säädettävillä nastoilla olevat kengät eli kantaosassa on mekanismi, jolla käännetään piikit esiin ja sisälle, eikä tarvitse kenkiä ottaa jalasta pois säädön ajaksi. Joutui nastakengät ostamaan tänä talvena. Liukastuminen on kuitenkin yleisin tapaturman syy, ei se auta vaikka varpaat on turvassa, jos pää halkeaa.
Yleensä joutuu ilmoituksen tekemään ensin ja siitä saa laskelman paljonko pitää tilittää, koska maksetut alv-verot saa vähentää. Tuossa mitään mokaa tapahtunut, jos ei vähennettäviä alv-veroja ollut, moka olisi ollut jättää maksetut alv:it vähentämättä.
Kyllä ne neopreenisaappaat tulee usimmiten valittua, vaikka jalkineita on joka lähtoon sievin arktisista turvakengistä alkaen, mutta jalat niissäkin jäätyy pakkasilla. Ei tuollainen ahdas kenkä ole kovin mukava työkenkänä, lesti on liian kapea ja matala.
Ei tule ajourista ongelmaa, kun metsistäni ei energiapuuta hakata. Harvennukset hoidetaan ajoissa raivausssahalla ja myöhemminnTilhillä, eikä siihen ajokonetta tarvita, kun riukuja ei kannata kerätä tosi elämässä. Vain vitseissä renki on isäntää viisaampi.
Minulla Jätkä on kokemusta Audia A4:stä, en ole sen pienempiin perehtynyt, kun tuokin oli jo riittävän pienikoppanen. Pää kolisi kattoon ja sivupilariin, Ladakin oli tilavampi.
Jätkän kannattaisi siirtyä sieltä toimistosta keräilemään noita nelimetrisiä rankapuita. Voin tarjota alueen, kerätyt rangat saat pitää, mutta teitä ei saa tehdä. Voi aloittaa liiketoiminnan eikä tarvitse edes omistaa metsää, kova kunto ja ahkeruus riittävät.
Miten tuo mittaus tapahtuu, ilmeisesti ostajalla on aika hyvä kerroin, muuten kukaan ei tuollaisia hintoja maksaisi.
Missä se Audin laatu näkyi, kun auto ei läpäissyt edes ensimmäistä katsastusta ilman remontteja. Ja ajettavuuskin oli Ladan luokkaa, ohjautui välttömästi tien kallistuksen mukaan ulos tieltä, jos ei pitänyt ratista kiinni. Eipä ole huonommasta autosta kokemusta. Onhan siinä ovissa paksuutta, mutta tekniikka erittäin köyhää. Enpä tiedä muuta etuvetoista autoa, jossa moottoria ei olisi osattu kääntää poikittain. Kun valmistaja oli tehnyt pitkään takavetoisia autoaja käytettiin samanlaista rakennnetta etuvetoisissa. Laatumerkissä moista alikehittyneisyyttä kukaan ei huomannut.
Onpas kummallinen autokauppa, ostaa ranskalainen auto ja vaihtaa se kolmen vuoden päästä, jolloin hinnaasta on lähtenyt yli puolet pois. Mitä, jos oilisit ostanut nyt kolme vuotta vanhan ranskiksen. Vai onko tavoitteena tehdä mahdollisimman isot tappiot.