Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Kyllä ne neopreenisaappaat tulee usimmiten valittua, vaikka jalkineita on joka lähtoon sievin arktisista turvakengistä alkaen, mutta jalat niissäkin jäätyy pakkasilla. Ei tuollainen ahdas kenkä ole kovin mukava työkenkänä, lesti on liian kapea ja matala.
Ei tule ajourista ongelmaa, kun metsistäni ei energiapuuta hakata. Harvennukset hoidetaan ajoissa raivausssahalla ja myöhemminnTilhillä, eikä siihen ajokonetta tarvita, kun riukuja ei kannata kerätä tosi elämässä. Vain vitseissä renki on isäntää viisaampi.
Minulla Jätkä on kokemusta Audia A4:stä, en ole sen pienempiin perehtynyt, kun tuokin oli jo riittävän pienikoppanen. Pää kolisi kattoon ja sivupilariin, Ladakin oli tilavampi.
Jätkän kannattaisi siirtyä sieltä toimistosta keräilemään noita nelimetrisiä rankapuita. Voin tarjota alueen, kerätyt rangat saat pitää, mutta teitä ei saa tehdä. Voi aloittaa liiketoiminnan eikä tarvitse edes omistaa metsää, kova kunto ja ahkeruus riittävät.
Miten tuo mittaus tapahtuu, ilmeisesti ostajalla on aika hyvä kerroin, muuten kukaan ei tuollaisia hintoja maksaisi.
Missä se Audin laatu näkyi, kun auto ei läpäissyt edes ensimmäistä katsastusta ilman remontteja. Ja ajettavuuskin oli Ladan luokkaa, ohjautui välttömästi tien kallistuksen mukaan ulos tieltä, jos ei pitänyt ratista kiinni. Eipä ole huonommasta autosta kokemusta. Onhan siinä ovissa paksuutta, mutta tekniikka erittäin köyhää. Enpä tiedä muuta etuvetoista autoa, jossa moottoria ei olisi osattu kääntää poikittain. Kun valmistaja oli tehnyt pitkään takavetoisia autoaja käytettiin samanlaista rakennnetta etuvetoisissa. Laatumerkissä moista alikehittyneisyyttä kukaan ei huomannut.
Onpas kummallinen autokauppa, ostaa ranskalainen auto ja vaihtaa se kolmen vuoden päästä, jolloin hinnaasta on lähtenyt yli puolet pois. Mitä, jos oilisit ostanut nyt kolme vuotta vanhan ranskiksen. Vai onko tavoitteena tehdä mahdollisimman isot tappiot.
Volkkari oli Auto bild lehden laatutestin mukaan 19 kun mukana oli 20 automerkkiä takana oli vain Fiat ja tuskin sekään kovin kauan. Sakasalainen laatutuote on pelkkä myytti, osia noihin ostetaan mistä halvimmalla saadaan. Suomen autovero vain vääristää noiden tusinatuotteiden hintoja, ei niissä mitään hienoa ja arvokasta ole. Pelkkiä kuluttavia liikkumisvälineitä.
PSA konserni on ostattelemassa tappiollista Opelia. Yhtiöstä tulee autoteollisuuden roskapankii, entisten tappiollisten yhtiöiden jatkoksi. Ei taida tuon yhtiön asiakkailla kovin helppoa olla, saattaa takuukorjaustenkin saaminen olla kiven alla, kun kaikessa joutuvat säästämään. Pysyisin tuon yhtiön laatuautoista erossa. Miksi ostaa kallis pösö, kun samalla konseptilla aletaan tehdä halvempia opeliskeja.
On se kuitenkin aika erikoista, että näinä aikoina ei kilpailuteta puunostajia, vaan myydään samalle ostajalle kuin aina ennenkin ja otetaan kymmenen prosenttia takkiin hinnoissa ihan vapaaehtoisesti. Yleensä markkinataloudessa myydään sille, joka maksaa eniten. Niin aion omissa kaupoissa toimia. En ala lahjoittelemaan suuryhtiölle puita halvemmalla kuin, mitä pienemmät maksavat.