Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
En koe tarvitsevani jatkuvasti nökkösten myyntejä, voi elää ilmankin niitä. Ikävää puuhaa myös tuulenkaatojen jatkuva keräily jk harvikoista.
Minulle ei ole väliä, mistä eurot tulee. Jokaisen myyntiin kaadetun puun euro tuottaa nyt paremmin kuin Perkon vajaatuottoinen jk, jota itseasiassa ei edes ole. Sehän on satumetsä. Metsien hakkuut ei vähennä rahallista tuottoa, vaan lisää sitä, se on stragediani. Pääoma pysyy edelleen omistuksessani, vaikka se ei enää ole puustossa. Turha noita karttoja on sihtailla, ei ne kerro kaikkea.
Missä välissä pidetään se 60v tauko, jolloin ei ole puunmyyntituloja.
Perko ei voi nyt tulla, kun poliisi 👮 vei viritetystä moposta kilvet. Se on keväinen ilmiö.
Olipa katastrof tuo ennallistamispäätös. Itävallan ympäristöministeri äänesti vastoin hallituksen ohjeita direktiivin puolesta. Koko EU on aivan mätä systeemi. Direktiivien noudattaminen kansallisvaltioissa pitäisi lopettaa ehdottomasti.
Henkirahan minäkin edestäni maksan. Aika mukavasti tässä kuitenkin pärjäillään, tiedä sitten mistä nuo kuukausittain eurot tilille tulevat. En ole lähtenyt Ilmariselta maksuperusteita vaatimaan. Luotan, että maksavat vain minulle kuuluvia rahoja. Miljoonaa euroa lähestytään jo eläkekertymässäkin. Kyllä järjestelmä ahkeran palkitsee.
Epäilen, että Perkolla ei ole metsiä lainkaan. Joku amisviiksi kuunnellut motokuskien juttuja Esson baarissa.
Kumpi on kannattavampaa maksaa 800€ kirkollisveroa/y vai laittaa se metsänhoidon kuluihin. Monet laittavat tuollaisen summan vuodessa ulkona syömiseen tai 2000€ etelänlomaan joka vuosi. Mielestäni ei kovin kannattavaa lisäksi erittäin epäterveellistä. Mitä järkeä on puhua pikkuasioista, joilla ei ole loppupeleissä mitään merkitystä alle 1000€ laskuista ei kannata mainitakaan eikä 100 kiinnon nökkösten myynneistä jk palstalta.
Olen, toistaiseksi harvennuksia kuitenkin viisikertaa enemmän kuin aukkoja.
Perkolla pää on kuin lottomylly. Jos karsit mielikuvituksesta 90% pois, saatat saada jotain järkevää aikaiseksi. En viitsi niin pieniä puukauppoja tehdä, jotka alittavat kuukaisitulon, joka tulee pyytämättä.