Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Tuolla jäsenmaksulla ei saa juuri mitään, olet maksanut myhistykselle myös välityspalkkiota puukaupoissa huomattavasti enemmän.
Visakallolla on tapana muuttaa puheenaihetta, kun omasta toiminnasta löytyy myös kuluja. Mielellään esittelee tulopuolta, en kiistä niiden suuruutta.
Minä olen kyllä huomannut vaikutuksen. Parhaimmillaan sähköä meni vuodessa 10000 kWh enemmän kuin nykyisin. Sehän tekee rahassa nykyisillä hinnoilla lähes 1500€.
MJO voi hiihdellä ihan huoletta kukaan ei pakota käyttämään polttopuita. En minäkään takkaa pahemmin lämmittänyt kun olin työelämässä. Yksi sunnuntai ylityötä vastasi monta kiintoa polttopuuta.
Ne kehon mittaustulokset on tehty tarkasti valvotuissa olosuhteissa inbody 770.
Mittausten mukaan olen vasta 55v. Klapien teko pitää kehon nuorena, ei yhtään uskalla vilkuilla vieraisiin pöytiin.
Jos myhistyksen jäsenyys menee kustannuspuolelle, eikö se kannattaisi lopettaa. Kunhan kyselen.
Minä en lähtis Saariselälle hiihtämään, vaikka siitä maksettaisiin. Eikö se ole vähän levoton paikka, jossa mies voi joutua viettelysten tielle. Kyllä klapien teko on aina hiihtelyt voittaa.
Hyvä juttu, että korot ei laskekaan. Saa loppua tuo 10v jatkunut velaksi elävien avustaminen säästäjien rahoilla. Jos ei pysty maksamaan 4% mitätöntä korkoa asuntolainasta on ylivelkaantunut ja holhouksen tarpeessa. Vuokrallakin voi asua, ei se oma kämppä sen halvemmaksi tule, jos saa asumistukea.
Kyllä jotain rotia pitäis saada tuohon älyttömän lasten ja nuorten jääkiekko harrastukseen. Kysehän on varsin epäterveellisestä liikuntamuodosta. Kuluttaa erityisesti lonkkaniveliä, nehän ovat kuluneet kaikilla pilalle, jotka ovat vähänkin pidempään lajia harrastaneet.
Katsoin uuden puolustusvoimien komentajan esitelmän. Erittäin selkeä puhetapa, moderni komentaja. Korpraali Stubb ei kyllä seiso hänen varpaillaan. Asiansa osaava huippu ammattilainen.
Meilläpäin jäsenmaksu menee vain jäseniltä eli en maksa. Kuulun vain sellaisiin osuuskuntiin, joista saa rahaa.