Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Kulut nousi liian korkeiksi lähes 10k€ vuodessa välityspalkkioihin. En nyt viitsisi edes mainita jotain 400€.
Olisi Numpin kannattanut tehdä kiinteä 12kk sopimus silloin kun vihjasin nyt hinta on jo noussut sentillä.
Tuossa oli kyse Puukin isoista kaupoista kun palkkio oli ollut 400€. Muistaakseni olen omistanut Lehtoa joskus vuosia sitten, kun kurssi oli 8€. Voitolla tuli myytyä yhden etelän reissun aikana. Piensijoittaja pääsee nopeasti osakkeista eroon.
Olen MJO tehnyt osakekauppaa enemmän kuin voit koskaan edes kuvitellakaan.
Kehvelillä on kolminkertaiset vakuutukset. Hyvin vakuutettu on puoliksi poltettu.
Isot myynnit isot palkkiot osakkeissa .05 % min 3€. Nordnetissa tuo minimi on aluksi 7€ per kauppa. Vähennyskelpoisia kuluja isoista voitoista. Eihän Puuki tappiolla myynyt. Osakkeiden tuotolla ja myynti ja ostopalkkiolla ei ole juuri mitään tekemistä tuottojen kanssa. Muuta kuin että treidaamalla voi tuhota tuotot.
Sanopa muuta, miten Lehdolla voisi tappiota tehdä, kun on kuukaudessa noussut 100%.
En nyt ota tuohon kantaa, koska tulevia tuottoja ei tiedä.
Miten se voittaa edun, että vakuutusmaksut voi maksaa bonuksilla.
Olen verrannut pop autovakuutusta ei ole kilpailukykyinen. Niitä bonuksia voi kertyä vaikka 1500€, jos on riittävästi säästöjä tai lainaa.
Pitää se maksaa nykyisinkin ainakin pääkaupunkiseudulla, siellä joutuu menemään yksityiseen hoitokotiin. Pari sataa kiloeuroa kuluu muutamassa vuodessa, ei siellä perillisille jää kuin pölyt.
Puuki ei osaa prosenttilaskua, jos kotivakuutus maksaa 500€ ja bonus on saman suuruinen, miten Pop on halvempi. Lisäksi Pohjolan kotivakuutus on halvempi kuin If:n.